مدیریت اخبار  

داشتن بینی خوش فرم دیگر یک رویا نیست

0 نظرات
1560
۲۱-آبان-۱۳۹۷

داشتن بینی خوش فرم دیگر یک رویا نیست

داشتن بینی خوش فرم یکی از عوامل تعیین ‌کننده زیبایی صورت شما است. معمولا باید بینی یک ویژگی های خاصی داشته باشد تا باعث جذاب‌تر شدن چهره شما شود، برای مثال اگر بینی تیغ صاف و نوک باریک داشته باشد و با اجزای صورت شما هم خوانی داشته باشد باعث می شود شما زیباتر دیده شوید. همین امر باعث بالا رفتن اعتماد بنفس شما نیز خواهد شد.

ترس از جراحی و یا هزینه های سنگین جراحی باعث شده که داشتن بینی خوش فرم برای برخی افراد به یک رویایی شیرین تبدیل شود در صورتی که این افراد می‌توانند بدون جراحی و به کمک یک روش بی خطر و کم عارضه بینی خود را خوش فرم و زیبا کنند. تزریق ژل یک روش غیرجراحی، کم عارضه و بدون دوران نقاهت است که افراد به کمک آن می‌توانند چهره خود را زیبا کنند. این روش گرچه ساده و کم عارضه است اما باید توسط متخصصان زیبایی انجام شود زیرا عدم آگاهی از نحوه تزریق و نوع ژل‌های مصرفی می‌تواند عوارض جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

به کمک تزریق ژل می‌توان برای از بین بردن قوز بینی، اصلاح انحراف بینی، بالا بردن نوک بینی و ... استفاده کرد.

      روش تزریق ژل به بینی

برای تزریق ژل پزشک ابتدا در محل تزریق از بی حسی موضعی استفاده می‌کند و سپس با دقت و به آرامی ژل را به محل مورد نظر تزریق می‌کند و در ادامه محل تزریق را به آرامی ماساژ می‌دهد تا فرم بینی اصلاح شود در حین تزریق به دلیل اینکه بیمار کاملا هوشیار است می‌تواند در خصوص فرم بینی نظرات خود را با پزشک در میان بگذارد. معمولا تزریق ژل 30 الی 40 دقیقه به طول می انجامد. پس از تزریق بیمار نباید تحت هیچ شرایطی محل تزریق را ماساژ دهد زیرا هر گونه دستکاری در محل تزریق در نتیجه آن تاثیر سوء می‌گذارد.

مزایای تزریق ژل به بینی

بیمار می تواند بعد از تزریق  نتایج حاصل را مشاهده کند. این روش به لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است و به دلیل اینکه تحت بیهوشی انجام نمی‌شود هیچ عارضه ای برای بیمار به همراه ندارد. در این روش دیگر نیاز به پانسمان بینی نیست و تنها عوارضی که برای بیمار پیش می اید کمی تورم  و خونمردگی در قسمت تزریق است که نیازی به درمان خاصی ندارد و با گذشت چند روز از بین می رود.

افراد جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینهٔ «جراحی بینی» می توانند با شماره های زیر

تماس حاصل فرمایند.

 

شماره های تماس:

021-26761832

09217005356

09217005358

هم چنین شماعزیزان از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می توانید اطلاعات بیشتری در این

زمینه کسب کنید.

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
داشتن بینی خوش فرم دیگر یک رویا نیست

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس