مدیریت اخبار  

داشتن اندامی زیبا و کمری باریک به کمک لیپوماتیک

داشتن اندامی زیبا و کمری باریک به کمک لیپوماتیک

افرادی که دچار تجمع چربی در ناحیه کمر و پشت شده‌اند می‌توانند به کمک لیپوماتیک طی یک جلسه به راحتی و بسیار ایمن از شر چربی‌ها رها شوند به اندامی زیبا و کمری باریک دست پیدا کنند. لیپوماتیک کمر یا پشت یک جراحی زیبایی ایمن و مورد تائید است که به صورت سرپایی و تحت بی‌حسی انجام می‌شود. لیپوماتیک کمر اگر توسط افراد متخصص و با تجربه انجام شود عوارض جانبی جبران‌ناپذیری برای بیماران به همراه ندارد اما بالعکس اگر توسط افراد غیرمتخصص و در مراکز غیرمجهز انجام شود می‌تواند بیمار را در معرض عوارض بسیاری قرار دهد یا حتی جان بیمار را بگیرد.

افراد مناسب برای جراحی لیپوماتیک کمر

تمام افراد بالای 25 سال که دچار تجمع چربی در ناحیه پشت و یا کمر شده‌اند می‌توانند به کمک لیپوماتیک از شر چربی‌ها تجمع یافته خلاص شوند، اما به شرط اینکه وزن افراد برای مدت یک سال ثابت مانده باشد و فرد به کمک ورزش و رژیم غذایی موفق به از بین بردن چربی نشده باشد. هم‌چنین افراد نباید دچار بیماری‌های عروقی، نارسایی قلبی، بیماری‌های سیستم ایمنی و عصبی و ... باشد، یعنی افراد باید به لحاظ جسمانی کاملاً در شرایط سلامت باشند.

استفاده مجدد از چربی‌های اضافی کمر

به دلیل آنکه در روش لیپوماتیک سلول‌های چربی به آرامی و سالم تخلیه می‌شوند، می‌توان از چربی‌های تخلیه شده برای جوانسازی و برجسته‌سازی سایر اندام‌های بدن استفاده کرد.

انجام همزمان دو جراحی

افرادی که قصد استفاده مجدد از چربی تخلیه شده داشته باشند می‌توانند در همان جلسه تخلیه چربی جراحی جوانسازی یا برجسته‌سازی را نیز انجام دهند.

مراقبت‌های پس از لیپوماتیک کمر

-          بیماران باید از نشستن‌های طولانی مدت خودداری کنند

-          بیماران باید برای مدت 30 روز از گن‌های مخصوص استفاده کنند

-          بیماران باید به شدت از مصرف نمک خودداری کنند و رژیم غذایی توصیه شده توسط پزشک را به خوبی رعایت کنند

-          بیماران باید طبق دستور پزشک ورزش انجام دهند و تحرک داشته باشند

نتایج لیپوماتیک کمر چه زمانی قابل مشاهده است

نتایج لیپوماتیک کمر و پشت از 2 ماه اول تا 6 ماه بعد از آن قابل مشاهده خواهد شد، البته گاهی ممکن است ناهمواری‌هایی در سطح کمر دیده شود که این عارضه با به‌کارگیری روش‌هایی مانند ماساژ قابل رفع است. البته انجام ماساژ و سایر روش‌ها باید به توصیه پزشک انجام شود.

شل شدگی و افتادگی پوست پس از لیپوماتیک کمر

این امر بستگی به شرایط پوست بیمار دارد. در صورتی که خاصیت ارتجاعی پوست از بین نرفته باشد بلافاصله بعد از لیپوماتیک پوست به حالت اولیه خود باز می‌گردد.

 

 

 

0.0
آخرین ویرایش: چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ۱۷:۴۸
اخبار مشابه:
شل شدگی و افتادگی پوست عمل لیپوماتیک لیپوماتیک کمر یا پشت

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس