مدیریت اخبار  

خوش فرم‌ترین بازوها را داشته باشید

خوش فرم‌ترین بازوها را داشته باشید

لپیوماتیک یا تخلیه چربی از بازو برای افرادی که دچار افتادگی بازو شده‌اند یک روش ایمن و نتیجه‌بخش است تا بتوانند از بازوهای زیبا و خوش‌فرم بهره‌مند شوند. در یک جلسه می‌توان میزان قابل توجهی چربی از بازو تخلیه کرد که این امر موجب فرم‌دهی به بازوها می‌شود. افرادی که لیپوماتیک بازو انجام می‌دهند با یک تیر دو نشان می‌زنند در واقع با لیپوماتیک می‌توان علاوه بر تخلیه چربی، لیفت پوست نیز انجام داد بنابراین افراد پس از لیپوماتیک دیگر نباید نگرانی شل شدن یا افتادگی پوست شوند.

افرادی که لپوماتیک انجام می‌دهند می‌توانند در صورت تمایل از چربی‌های تخلیه شده برای فرم‌دهی سایر اعضای بدن مانند لب، گونه، جوانسازی دست و ... استفاده کنند.

مراقبت‌های پس از لیپوماتیک بازو

- مصرف غذاهای چرب پس از لپوماتیک ممنوع است.

-استراحت اولیه پس از لیپوماتیک و اجتناب از فعالیت‌های سنگین ضروری است.

-بیمار باید به مدت 14 روز از گن مخصوصی که توسط پزشک توصیه شده استفاده کند.

-داروهای تجویز شده توسط پزشک باید مرتب و منظم مصرف شود.

-به بیمار توصیه می‌شود که یا دراز بکشید و یا لم دهد و به مدت زمان سه الی پنج روز، از نشستن به شکل 90 درجه اجتناب کند.

مزایای لپوماتیک بازو

-انجام در یک جلسه و رسیدن به نتیجه دلخواه

-کوتاه بودن زمان جراحی

-تخلیه چربی بدون بیهوشی

-لیفت پوست همزمان با تخلیه چربی

برنزه شدن پس از لیپوماتیک

افرادی که لیپوماتیک انجام می‌دهند باید برای مدتی از قرار گرفتن در معرض اشعه یا آفتاب برای برنزه شدن خودداری کنند. پزشکان عمدتا توصیه می‌کنند افراد در صورت تمایل به برنزه شدن 6 هفته پس از جراحی و با مشورت پزشک برای برنزه شدن اقدام کنند.

اختلال قاعدگی پس از لیپوماتیک

اختلال قاعدگی در بانوان پس از لیپوماتیک امری عادی است که ممکن است چند ماه به طول بینجامد اما به طور کلی این امر جای هیچ گونه نگرانی ندارد و پس از مدت عنوان شده بهبود می‌یابد.

انجام لیپوماتیک بدون محدودیت سنی

تمام افرادی که از افتادگی بازو رنج می‌برند می‌توانند بدون محدودیت سنی کاندید برای لیپوماتیک شوند اما باید گفت لیپوماتیک صرفا موجب فرم‌دهی بازو‌ها می‌شود.

 

#لیپوماتیک   #لیپوماتیک بازو   #تخلیه چربی از بازو   #فرم‌دهی بازو  #برنزه  

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
خوش فرم‌ترین بازوها را داشته باشید

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس