مدیریت اخبار  

حقایقی درباره تخلیه چربی به روش «لیپوماتیک نسل ۴»

0 نظرات
2046
۲۵-دی-۱۳۹۶

حقایقی درباره تخلیه چربی به روش «لیپوماتیک نسل ۴»

لیپوماتیک نسل ۴ به خارج کردن توده چربی از بدن با از استفاده از کانولای متصل به پمپ تخلیه کننده گفته می‌شود. متاسفانه زمانیکه عنوان می‌شود «تخلیه چربی» افراد بر این تصور هستند که به کمک این روش می‌توانند چاقی خود را درمان کنند اما این در حالی است که باید گفت لیپوماتیک نسل ۴ صرفا برای افرادی انجام می‌شود وزن نسبتا متعادلی دارند اما بدنشان شکلی مناسب ندارد در واقع لیپوماتیک نسل ۴ به کمک تخلیه توده چربی موجب فرم‌دهی بدن می‌شود.

افرادی که صرفا از تناسب اندام بهره‌مند نیستند ابتدا توصیه می‌شود به کمک رژیم غذایی و ورزش به اندام دلخواه خود دست پیدا کنند اما اگر فردی این روش را انجام داد و به پاسخ مناسب دست نیافت توصیه می‌شود لیپوماتیک نسل ۴ انجام دهد.

نحوه انجام لیپوماتیک نسل ۴

در این روش پزشک در چین‌های طبیعی پوست برش‌هایی حدود 3 الی 4 میلی‌متری ایجاد و سپس کانولا یا لوله فلزی را از طریق شکاف وارد مرکز توده چربی می‌کند و سپس بعد از خرد کردن چربی آن را تخلیه می‌کند. لازم به ذکر است بیهوشی در لیپوماتیک نسل ۴ بسیار متفاوت است برای مثال اگر حجم چربی‌ها اندک باشد فرد تحت بی‌حسی موضعی قرار می‌گیرد  اما اگر حجم چربی زیاد باشد فرد ممکن است تحت بیهوشی کامل قرار بگیرد.

بازگشت چربی بعد از لیپوماتیک نسل ۴

بعد از لیپوماتیک نسل ۴ سلول‌های برداشته شده باز نمی‌گردد. اما اگر در صورت عدم رعایت رژیم غذایی ،سلول‌های باقی مانده چربی اضافی را در خود ذخیره کرده و متورم می‌شوند.

عوارض برداشتن چربی به روش لیپوماتیک نسل ۴

برداشتن چربی به روش لیپوماتیک نسل ۴ اگر توسط پزشک متبحر انجام نشود عوارض و خطرات زیادی  از جمله تورم ناشی از ایجاد حفره در بدن، سوختگی، ایجاد زخم، فرورفتگی پوست بر اثر عدم تخلیه یکنواخت چربی و ... را به همراه دارد.

#لیپوماتیک نسل ۴   #تخلیه چربی   #بیهوشی     #لاغری   #کاهش وزن   #تناسب اندام   #چاقی    #اضافه وزن

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
حقایقی درباره تخلیه چربی به روش «لیپوماتیک نسل ۴»

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس