مدیریت اخبار  

جوانسازی گردن با لیفت

جوانسازی گردن با لیفت

افتادگی و شل شدن پوست گردن از جمله مسائلی است که زیبایی افراد را تحت تاثیر قرار می‌دهد. لیفت گردن راهی برای رفع این مسئله است. لیفت گردن به منظور حذف پوست اضافه یا سفت کردن عضلات گردن انجام می‌شود البته در برخی افراد هر دو مورد باید توامان اجام شود.

فواید لیفت

لیفت گردن تحت بیهوشی عمومی و به صورت سرپایی انجام می‌شود یعنی فرد پس از جراحی نیاز به بستری در مراکز درمانی ندارد. برای این جراحی پزشک بر حسب نیاز و میزان تخلیه چربی، برش‌های کوچکی زیر چانه و گوش‌ها ایجاد و توسط کانولا عمل تخلیه را انجام می‌دهد. پزشک متبحر برش‌ها را روی چین‌های طبیعی صورت ایجاد می‌کند بنابراین آثار آن روی پوست باقی نمی‌ماند. لیفت موجب جوان، محکم شدن عضلات و حذف پوست‌های شل شده می‌شود و ظاهری زیبا را برای فرد به ارمغان می‌آورد.

بهبودی پس از لیفتینگ

معمولا بیماران 14 روز پس از جراحی می‌توانند به فعالیت اجتماعی خود بازگردند. پس از جراحی تورم و کبودی امری طبیعی است و به مرور زمان بهبود می‌یابد در واقع اگر بیمار طبق دستور پزشک عمل کنند بهبودی تسریع می‌یابد.

مزایای لیفتینگ گردن

از مزایای لیفت گردن می‌توان به افزایش اعتماد به نفس، عزت نفس، ایجاد ظاهری جوان،  احساس جوانی، شادابی، توانایی در پوشیدن لباس‌های یقه باز و ... اشاره کرد.

ملاحظات قبل از لیفت

حضور در جلسه مشاوره قبل از لیفت ضروری است اما به طور کل به افراد توصیه می‌شود قبل از جراحی از مصرف داروهای رقیق کننده و ضد التهابی خودداری کنند و روز قبل از جراحی از مصرف غذاهای چرب اجتناب کنند.

هزینه لیفت
هزینه لیفت همانند سایر جراحی‌های زیبایی قیمت ثابت و شخصی ندارد زیرا در تعیین قیمت تجربه پزشک، وضعیت بیمار و ... دخالت دارد.

 

#لیفت گردن    #لیفتینگ گردن    #جوانسازی گردن  

0.0
آخرین ویرایش: یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ ۱۱:۰۱
اخبار مشابه:
جوانسازی گردن با لیفت

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس