مدیریت اخبار  

جوانسازی پوست با آر اف فرکشنال

0 نظرات
2630
۱۹-فروردین-۱۳۹۷

جوانسازی پوست با آر اف فرکشنال

آر اف فرکشنال نوعی دستگاه کم تهاجمی زیبایی است که با فرستادن امواج رادیوفرکانسی توسط سوزن های سر هندپیس دستگاه به عمق پوست، موجب تحریک کلاژن و جوانسازی آن ناحیه از پوست می‌شود. مکانسیم عمکلرد آر اف فرکشنال اینگونه است که سوزن‌های بسیار ظریف وارد پوست می‌شود که بین آنها امواج رادیویی مبادله می‌شود، این مساله باعث ایجاد گرما در بخش درم پوست می‌شود که این گرما باعث ایجاد کلاژن جدید می‌شود. دستگاه آر اف دارای سوزن‌های بسیار ظریفی است. قطر سوزن‌های این دستگاه 200 میکرون است و تا عمق 0.5 تا 3.5 میلی متری پوست نفوذ می‌کند. طول سوزن دارای عایق است و برای فرد هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی‌کند.

کاربرد آر اف فرکشنال

این روش برای درمان شلی پوست، تیرگی پوست، اسکارهای پوتسی، رفع منافذ باز پوست؛ جوانسازی، رفع چین و چروک، درمان‌ ترک‌های پوستی و ... کاربرد دارد. آر اف فرکشنال علاوه بر درمان موارد فوق موجب شفا‌ف‌تر شدن و روشن‌تر شدن پوست نیز می‌شود.

محدودیت‌های آر اف فرکشنال

افرادی که به بیماری التهابی شدید پوست مبتلا هستند، افراد که از باطری قلب استفاده می‌کنند، خانم‌های باردار، مبتلایان به فشارخون، افراد دارای سابقه ابتلا به گوشت اضافی، بیماران دیابتیک، افراد حساس به فلز طلا و مبتلایان به اختلال انعقادی  نباید تحت درمان با این روش قرار بگیرند.

مزایای آر اف فرکشنال

عدم ایجاد تغییرات رنگدانه پوستی، عدم ایجاد سوختگی در سطح پوست و  دوره نقاهت بسیار کوتاه ۴۸-۲۴ ساعته از جمله مهم‌ترین مزایای این روش کم‌تهاجمی است.

عوارض جانبی آر اف فرکشنال

پوسته‌پوسته شدن موقت پوست، آکنه و تب‌خال از عوارض جانبی این روش است که در برخی افراد ممکن است رخ دهد که تمام این عوارض قابل جبران و درمان است.

تعداد جلسات مورد نیاز

 یک جلسه درمان آر اف در بیشتر بیماران ممکن است کافی باشد.  

 

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
جوانسازی پوست با آر اف فرکشنال

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس