مدیریت اخبار  

جوانسازی و کاهش چربی‌های پوست با کربوکسی‌تراپی

جوانسازی و کاهش چربی‌های پوست با کربوکسی‌تراپی 

کربوکسی تراپی اقدامی است که جهت برطرف سازی مشکلات زیبایی و درمان سلولیت می توان از آن استفاده کرد در واقع کربوکسی‌تراپی یک نوع مزوتراپی است که در آن به جای تزریق مایعات مزوتراپی از گاز دی اکسید کربن استفاده می‌شود.در کربوکسی تراپی اکسیژن و خونرسانی پوست افزایش و در نهایت کلاژن‌سازی بهتر انجام می‌شود. 

افراد کاندید برای کربوکسی تراپی

 کربوکسی‌تراپی بیشتر برای افرادی استفاده می‌شود که امکان انجام لیپوساکشن و بیهوشی برای آنها وجود ندارد 

کاربرد کربوکسی‌تراپی 

کربوکسی تراپی موجب رفع پیری پوست، چین و چروک‌های صورت و کاهش چربی پوست می‌شود بنابراین افرادی که از پیرپوستی، ظاهر نازیبای پوست و ... رنج می‌برند می‌توانند برای کربوکسی‌تراپی به یک متخصص متبحر مراجعه کنند. 

کربوکسی‌تراپی ایمن‌ترین روش

امروزه در بسیاری از کشورهای آمریکایی و اروپایی از این روش برای جوانسازی پوست استفاده می‌شود و خوشبختانه تاکنون عارضه‌ای در خصوص استفاده از این روش گزارش نشده است. 

مناطق قابل استفاده از کربوکسی تراپی

از این روش جوانسازی می‌توان برای ناحیه دست، باسن، پاها، گردن، پلک و صورت استفاده کرد. 

تعداد جلسات کربوکسی تراپی

در کربوکسی تراپی نیز مانند سایر روش‌های زیبایی تعداد جلسات بر اساس نیاز بیمار، منطقه مورد نیاز و تقاضای بیمار تعداد متفاوت است اما به طور متوسط برای هر فرد 8 تا 10 جلسه انجام  کربوکسی تراپی نیاز است. البته باید توجه داشت جلسات نباید پی‌در‌پی انجام شود و باید حداقل فاصله بین جلسات یک هفته باشد. 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
جوانسازی و کاهش چربی‌های پوست با کربوکسی‌تراپی

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس