مدیریت اخبار  

جراحی پلاستیک و ترمیمی

0 نظرات
2326
۰۱-مرداد-۱۳۹۶

چه رابطه ای بین زیبایی و موفقیت افراد جامعه وجود دارد؟ آیا واقعا زیبایی می تواند به رشد و موفقیت اجتماعی یک فرد کمک کند و در نهایت به خوشبختی او بینجامد؟ 

مردان و زنان الگوها و معیارهای کاملا متفاوتی برای تحلیل زیبایی افراد اطراف خود دارند که با دیدن چهره یک فرد فورا او را با آن الگوها مطابقت داده و درباره زیبایی آن فرد رای می دهند 

انسان ها از دیرباز در پی برگرداندن شادابی و طراوت از دست رفته دوران جوانی و حتی زیبایی بیشتر بوده اند. امروزه روش های بسیاری برای جوان کردن پوست و برطرف کردن تغییر رنگ و افتادگی پوست صورت، رفع عیوب و… ابداع شده است. زیبایی یک فرد به دلایل مختلفی می تواند دستخوش تغییر شود ازجمله: افزایش سن و کاهش فعالیت کلاژن سازی در پوست، تصادف، جراحت، نقص مادرزادی و… بسیاری هم هستند که هیچ مشکلی ندارند و تنها دوست دارند سراغ جراحی های زیبایی بروند به دلایلی کاملا شخصی. جزو هرکدام از این دسته ها باشید که آشنایی کلی با اقدامات و جراحی های زیبایی احتمالا برایتان جالب خواهد بود. 

جراحی پلاستیک چیست: 

لغت پلاستیک از کلمه یونانی پلاستیکوس plastikos به معنی فرم یا شکل دادن گرفته شده است. 

جراحی پلاستیک شامل دو بخش عمده ی جراحی ترمیمی Reconstructive و جراحی زیبای aesthetic که اکثریت مردم بیشتر به قسمت زیبایی آن cosmetic توجه و آشنایی دارند. جراحی ترمیمی باعث بازسازی و یا بهبودی در ظاهر و کار قسمت های آسیب دیده می گردد که این اعضا در اثر بیماری های مادر زادی است، لب شکری و شکاف کام یا در اثر سرطان ها که عضوی برداشته می شود یا نتیجه بلایا مثل سوختگی ها ایجاد شده است . 

جراحی زیبایی باعث ایجاد تعادل و هماهنگی بین قسمت های مختلف بدن یا صورت شده ، به بالا بردن کیفیت زندگی فردی و اجتماعی شخص کمک می کند . 

آمار نشان می دهد سالانه به تعداد کسانی که جهت بهتر شدن ظاهر و اندام خود مراجعه می کنند اضافه می شود و این افزایش در هر دو جنس مرد و زن دیده می شود. 

پرسش های متداول درباره جراحی زیبایی: 

جراحی پلاستیک با جراحی ترمیمی تفاوت دارد؟ 
جراحی ترمیمی در دل جراحی پلاستیک تعریف می شود اما ترمیم، واژه مناسبی برای اهداف جراحان پلاستیک نیست و به جای آن باید از واژه بازسازی استفاده کرد. جراحان پلاستیک می کوشند با ایجاد تغییرات هوشمندانه در بافت یا عضوی که ظاهری طبیعی یا موزون ندارد، تعادل بیشتری به ظاهر فرد ببخشند. 

چه کسانی شرایط عمل زیبایی بینی را دارند؟ 

بطور کلی تمام کسانی که از نظر قلب و ریه و دیگر اعضای حیاتی سالم هستند می توانند تحت عمل جراحی بینی قرار گیرند. 

چه عوارضی این عمل میتواند داشته باشد؟ 

معمولا عمل رینوپلاستی عارضه مهمی ندارد.اگر عمل به درستی و به دست جراح باسواد و باتجربه انجام شود اعمال طبیعی بینی حفظ شده و عارضه ای به جا نمی گزارد. 

هزینه عمل جراحی زیبایی ؟ 

سلام هزینه عمل بستگی به نوع بینی دارد و بعد از ویزیت مشخص می شود. برای دیدن نمونه کارهای مشابه با خودتان و معاینه بهتر است حضورا به مطب مراجعه نمایید. 

سن مناسب برای جراحی پلاستیک بینی چقدر است؟ 

معمـولا سن مناسب جهت عمل جراحی بینی ۱۷سالگی است ولی در صورت کامـل بودن رشد جسمی در سنین پایین تر مثل ??سالگی هم امکان پذیر است وحتی مواردی که به علت تغییر شکل یا انحراف شدید تیغه بینی انسداد کامل ایجاد شده در سنیـــن پایین تر هم جراحی محدود با دقت در عدم آسیب به مراکز رشد غضروف واستخوان قابل انجام است. 

چه کسانی شرایط عمل زیبایی بینی را دارند؟ 

بطور کلی تمام کسانی که از نظر قلب و ریه و دیگر اعضای حیاتی سالم هستند می توانند تحت عمل جراحی بینی قرار گیرند. 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
بوتاکس و فیلر جراح پلاستیک و ترمیمی جراحی زیبایی جراحی پلاستیک لیفت پلک

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس