مدیریت اخبار  

جراحی زیبایی بدن با لیپولیزر

0 نظرات
2436
۲۸-تیر-۱۳۹۶

همانطوری که در بحث لیپوساکشن توضیح دادیم لیپولیزر یکی از روشهای شکستن چربی های بدن می باشد . همانند لیپوساکشن بهترین نتیجه لیپولیزر در افرادی حاصل می شود که پوست سفت و وزن نزدیک به ایده آل دارند و فقط در بعضی مناطق بدن انباشتگی چربی دارند . این روش نیز برای درمان چاقی کل بدن توصیه نمی شود.

تکنیک عمل

لیپولیزر تقریباً در تمامی نواحی بدن قابل انجام است . در حال حاضر چندین نوع لیزر به این منظور ساخته و روانه بازار شده اند که شاید بهترین آنها لیزر  Diod  با طول موج جراحی است . در طی این جراحی چند سوراخ کوچک در حدود 1 الی 2 میلی متر در ناحیه تحت درمان ایجاد شده و مایع مخصوص ساکشن در محل تجمع چربی ها تزریق می گردد. سپس توسط کانولاهای مخصوص لیپولیزر چربی ناحیه به قطعات کوچک شکسته می شود و تخلیه چربی توسط کانولاهای مخصوص دیگر انجام می پذیرد. ما از تکنیک لیپولیزر در نواحی که پوست شل تر دارند و حجم چربی متوسط می باشد بهره می جویم.

مدت عمل 

مدت زمان عمل بر مبنای حجم چربی، منطقه مورد درمان متفاوت است ولی بطور کلی از یک ساعت تا چندین ساعت متغییر است .

بیهوشی

تحت بیهوشی عمومی و یا تحت بی حسی موضعی و خواب آلودگی سطحی قابل انجام است .

وضعیت بستری

نیازی به بستری و پس از هوشیاری کامل قابل ترخیص میباشید . 

اثرات جانبی

تورم، کبودی مختصر محل لیپولیزر، بی حسی ناحیه از اثرات جانبی آن می باشد. که پس از چند روز برطرف می گردد .

عوارض

یکی از عوارض بالقوه این تکنیک سوختن پوست توسط امواج لیزر است که معمولاً توسط افراد نا آگاه با آناتومی بدن و تکنیک جراحی ایجاد می شود. از دیگر عوارض احتمالی عفونت، عدم تقارن، پستی و بلندی ناحیه تحت لیپولیزر، تغییرات پیگمانتاسیون و خونریزی را می توان نام برد .

بهبودی 

روز بعد از عمل می توانید استحمام کنید . براساس وسعت و تعداد مناطق تحت ساکشن می توانید بین چند روز تا یک هفته به کار خود بازگردید . حداقل 2 تا 3 هفته از فعالیتهای شدید ورزشی خودداری کنید . بین 3 الی 4 هفته گن مخصوص بپوشید تا به سرعت بهبودی و نتیجه نهایی کمک کند . نتایج شگفت انگیز را بین 1 الی 3 ماه بعد از عمل جراحی خواهید دید. 

نتایج 

در صورت حفظ و رعایت شیوه زندگی، تغذیه و ورزش به نتایج ماندگار و شگفت انگیز دست خواهید یافت .

 

در پست های بعدی درباره لیپوماتیک و نتایج لیپوماتیک ، بهبودی لیپوماتیک و عوارض لیپوامتیک نیز مقاله ارائه می دهیم .

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
جراحی زیبایی بدن با لیپولیزر سعادت آباد لیپوماتیک

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس