مدیریت اخبار  

جراحی زیبایی بدن با آبدومینوپلاستی Belt یا لیفت بدن

0 نظرات
4262
۲۷-تیر-۱۳۹۶

در مواردی که افتادگی و آویزان بودن شکم و پوست آن همراه با افتادگی و آویزان بودن پشت و باسن باشد این تکنیک جراحی مورد استفاده قرار می گیرد .

تکنیک عمل آبدومینوپلاستی

لیفت بدن یا آبدومینو پلاستی Belt  تکنیکی است که برش آبدومینو پلاستی در ناحیه خط سزارین بصورت دور تا دور تا پشت ادامه یافته و علاوه بر انجام آبدومینو پلاستی ، لیفت باسن و ناحیه پشت بطور همزمان صورت می پذیرد .

مدت عمل آبدومینوپلاستی

بر حسب مورد حداقل 6 الی 7 ساعت بطول می انجامد .

بیهوشی آبدومینوپلاستی

بطور معمول توسط بیهوشی عمومی انجام میگیرد .

وضعیت بستری آبدومینوپلاستی

بدلیل وسعت عمل جراحی حداقل یک شب بستری در کلینیک یا بیمارستان ضروری است .

اثرات جانبی آبدومینوپلاستی

ادم اندام تحتانی طی روزهای اولیه از عمل ، باز شدن بخیه ها در ناحیه بالای باسن بدلیل عدم رعایت بیمار طی روزهای اولیه بعد از عمل ، تورم و کبودی ناحیه عمل جراحی، بی حسی خط برش جراحی از اثرات جانبی این عمل جراحی است . 

 

عوارض آبدومینوپلاستی

همانند انجام عمل آبدومینوپلاستی، عفونت، خونریزی، اسکار بیش از حد انسزیون جراحی، تأخیر در ترمیم زخم، آمبولی ریوی از عوارض احتمالی این جراحی می باشد .

بهبودی آبدومینوپلاستی

با اجازه پزشک 48 ساعت پس از جراحی تعویض پانسمان انجام گرفته و استحمام یلامانع است .طی چند هفته اول بعد از جراحی از گن مخصوص استفاده کنید، بهبودی کامل شما بین 4 الی 6 هفته بطول خواهد انجامید . از خم و راست کردن کمر طی هفته های اول خارج از دستورات پزشک خودداری کنید .تمامی بخیه های شما قابل جذب است  نیازی به کشیدن بخیه ها ندارید .

نتایج 

بطور معمول نتایج جراحی بسیار خشنود کننده و ماندگار است .

در پست های بعدی درباره لیپوماتیک و نتایج لیپوماتیک ، بهبودی لیپوماتیک و عوارض لیپوامتیک نیز مقاله ارائه می دهیم .

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
آبدومینوپلاستی سعادت آباد لیپوماتیک

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس