مدیریت اخبار  

جراحی براکیوپلاستی روش مناسب برای بازگرداندن جوانی به بازوان

جراحی براکیوپلاستی روش مناسب برای بازگرداندن جوانی به بازوان

با پا گذاشتن به میانسالی و داشتن نوسانات وزنی به مرور زمان چربی های اضافه و پوست برخی از اندام ها مانند بازوها شل و آویزان می شود به طوری که دیگر فرد تمایلی به پوشیدن لباسهای بدون آستین و حضور در فضاهای ورزشی را ندارد. بهترین راه برای داشتن بازوان زیبا و جوان، جراحی براکیوپلاستی است که  در نوع خود جزو جراحی‌های بدون خطر با ماندگاری بالا محسوب می شود. این نوع جراحی به منظورخارج کردن توده چربی و پوست اضافی در بازوها انجام می شود. پزشکان و جراحان معمولا جراحی براکیوپلاستی  را برای افرادی که از افتادگی و آویزانی بازوانشان رنج می برند  توصیه می‌شود. 

از دلایل افتادگی پوسن و چربی بازوها می‌توان به نوسان وزت، افزایش سن و وراثت اشاره کرد.معمولا افرادی که دچار افتادگی و شلی بازو می شوند، نمی توانند به راحتی و با گرفتن رژیم‌های سخت و ورزش‌های سنگین، پوست و چربی اضافی را از بین ببرند.

عوارض ناشی از جراحی براکیوپلاستی

جراحی براکیوپلاستی مانند تمام جراحی ها بی عارضه  نیست. برای کم کردن خطرات احتمالی این جراحی بهتر است قبل از شروع جراحی، اطلاعات خود را در مورد جراحی براکیوپلاستی و مرکزی که قرار است در آن جراحی را انجام دهید، کامل کنید و با حضور در کلاس‌های مشاوره که با حضور جراح انجام می‌شود حضور یابید و تمام سوالات خود را از جراح سوال کنید تا به نتیجه مطلوب دست یابید. بهتر است اگر دچار بیمار خاصی  هستید و یا از داروی خاصی استفاده می کنید حتما جراح خود را در جریان قرارد دهید تا در حین جراحی دچار مشکل نشوید. عوارض این جراحی شامل تورم دستان، آسیب بافتهای عصبی و رگ های خونی است.

مزایای  که باعث میشود جراحی براکیوپلاستی را حتما انجام دهیم 

جراحی براکیوپلاستی بهترین نوع جراحی برای از بین بردن سلول های چربی و پوست اضافی بازوان است که  تحت بی هوشی موضعی صورت می گیرد. این جراحی در مدت یک الی 2 ساعت انجام می‌شود و ممکن است طی آن پزشک برای تخلیه چربی یا برداشت پوست لیزر از لیپولیز، لیپوساکشن، لیزر و ... نیز بهره مند شود.

مراقبت‌های بعد از جراحی براکیوپلاستی:

بعد از هوشیاری کامل و تکان دادن انگشتان دست، بیمار می تواند برای استراحت به منزل بازگردد. پزشکان و جراحان معمولا 2 هفته بعد از جراحی براکیوپلاستی  پوشیدن لباس ها جذب که فرم بازوها را ثابت نگه می دارد را توصیه می کنند.  بیمار باید در زمان مشخص حتما انتی بیوتیک های تجویز شده را برای جلوگیری از عفونت های احتمالی مصرف کند و برای تحمل درد، پزشک جراح مُسکن تجویز می کند .بیمار بعد از گذشت 2روز می تواند برای برداشت پانسمان به پزشک جراح مراجعه کند و بعد از برداشت پانسمان می تواند محل جراحی را شستشو دهد .

افراد جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه «براکیوپلاستی» می‌توانند با شماره‌های زیر تماس

حاصل فرمایند .

شماره‌های تماس :

26761832-021

09217005356

09217005358

 

هم‌چنین شما عزیزان از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می‌توانید اطلاعات بیشتری در این

 

زمینه کسب کنید.

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
جراحی براکیوپلاستی روش مناسب برای بازگرداندند جوانی به بازوان

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس