مدیریت اخبار  

جراحی ایجاد خط کف دست

0 نظرات
3024
۰۶-اردیبهشت-۱۳۹۴

جراحی ایجاد خط کف دست

 

در ژاپن کشوری که خواندن کف دست یکی از متداولترین روشهای پیشگویی آینده افراد است ؛ برخی از افراد معتقدند که با تغییر خطوط کف دستشان ؛ سرنوشتشان تغییر می یابد.

ایده ساده ای است ؛ کف دست خود را تغییر دهید ؛ خواندن کف دست و آینده شما نیز تغییر خواهد کرد.

آنچه شما احتیاج دارید نیاز به جراح پلاستیکی است که شناخت کامل به خطوط کف دست دست داشته باشد یا اینکه خودتان خطوط مورد نظرتان را با مارکر در کف دستتان بکشید و بقیه کار را به جراحتان بسپارید.

خط ازدواج در کف دست ندارید؟ خوب کاری ندارد خط آن را در کف دست خود ایجاد کنید شاید ناقوس ازدواج برایتان بصدا در آید.

آیا نیاز به آینده خوب دارید؟ خط پول و خوشبختی در کف دست خود ایجاد کنید ؛ شاید برنده جایزه قرعه کشی شوید یا اینکه در کارتان ترفیع بگیرید.

اکثر افراد بدون ذکر علت از جراح خود میخواهند که با تغییر خطوط کف دستشان صرفاً سرنوشتشان را تغییر دهد.

اصالت این عمل جراحی به کشور کره باز میگردد.

یادتان باشد که اگر از لیزر برای ایجاد این خطوط استفاده شود بعد ازمدتی از بین می رود و اثری از آنها باقی نمی ماند. همچنین چنانچه اگر از تیغه معمولی جراحی استفاده شود نیز خطوط مورد نظر ایجاد نمی گردد.

ایجاد خطوط کف دست بین ۱۵-۱۰ دقیقه  طول میکشد ولی حدود یکماه طول می کشد تا زخم کف دست التیام یابد و خطوط جدید کف دست ایجاد شود؛ در این مدت تا ایجاد خطوط جدید لازمست که کف دست بانداژ گردد.

0.0
آخرین ویرایش: دوشنبه ۰۵ تیر ۱۳۹۶ ۱۶:۴۸
اخبار مشابه:
اسفناج سرطان عامل پیری پوست

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس