مدیریت اخبار  

تزریقی برای درمان عدم تقارن پاها

0 نظرات
3739
۱۶-آذر-۱۳۹۶

تزریقی برای درمان عدم تقارن پاها

در گذشته افرادی که به دنبال عوامل مادرزادی و یا حوادث دچار عدم قرینگی ساق می‌شدند باید تا پایان عمر با برچسب بیماری «پای نامشابه» به زندگی خود ادامه می‌دادند. عدم قرنیگی پاها علاوه بر ایجاد ظاهر متفاوت در پاها ممکن است در نحوه راه رفتن افراد نیز تاثیر بگذارد که این امر مشکلات روانی بسیاری را در افراد مبتلا به خصوص، خانم‌ها ایجاد می‌کرد اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی به راحتی می‌توان برای درمان این افراد اقدام کرد.

برخی از این افراد با کارگذاری پروتز درمان می‌شوند اما سیستم دفاعی برخی دیگر، پروتز را عامل بیگانه شناسایی می‌کند و موجب می‌شود پروتز راهی برای درمان آنها نباشد. این افراد می‌توانند با تزریق چربی به پای لاغر و باریک این اختلال را درمان و تفاوت ظاهری پاها را اصلاح کنند.

تعداد جلسات مورد نیاز افراد بر حسب نیاز آنها  متفاوت است، اما نتایج بررسی و تجربیات نشان می‌دهد، تزریق چربی در ساق و مچ پاها دائمی است و در گذر زمان دچار تغییر نمی‌شود. چربی مورد نیاز برای تزریق از بدن خود فرد و از نقاطی که در آن چربی تجمع یافته برداشت می‌شود بنابراین تزریق نمی‌تواند مشکلات و عوارض جدی را برای آنها به همراه داشته باشد.

تزریق چربی در ساق و مچ پا تحت بیهوشی انجام می‌شود و فرد حین انجام تزریق هیچ گونه دردی را احساس نمی‌کند، اما برای دستیابی به نتیجه بهتر باید پس از تزریق توصیه‌های پزشک را به درستی رعایت کنند.

#عدم قرینگی پاها   #عدم تقارن پاها  #پاهای متفاوت   #تزریق چربی

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
تزریقی برای درمان عدم تقارن پاها

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس