مدیریت اخبار  

تزریق ژل یا تزریق چربی؟

0 نظرات
1724
۲۳-مهر-۱۳۹۷

تزریق ژل یا تزریق چربی؟

نیازی به یادآوری نیست که با بالا رفتن سن چهره ما جوانی و شادابی خود را از دست می‌دهد و به مرور زمان چروک‌های اطراف چشم، لب، پیشانی و ... نمایان می شود و پوست شروع به شل شدن و افتادن می‌کند. امروزه با پیشرفت علم، روش‌های بسیار موثر با ماندگاری بالا یافت شده که باعث می‌شود چهره فرد شادابی از دست رفته خود را بازیابد و حتی در مواردی استفاده از این روش‌ها باعث می‌شود، زیبایی فرد چندین برابر افزایش پیدا کند. تزریق ژل و چربی از جمله روش‌هایی است که علاوه بر جوانسازی پوست موجب ارتقا زیبایی می شود. فواید این روش بسیار است بر همین اساس گاه افراد برای انتخاب یکی از این روش‌ها بر سر دو راهی می‌مانند.

به طور کلی نمی توان گفت کدام روش نسبت به دیگری برتری دارد اما اگر هر یک از روش‌ها توسط افراد متخصص انجام شود، بهترین نتیجه را برای بیماران به همراه دارد.

ضرورت انتخاب یک روش مناسب

ژل و چربی هر دو برای برجسته سازی اندام ها و رفع چین و چروک مورد استفاده قرار می گیرد اما دو تفاوت عمذه با یکدیگر دارند برای مثال از ژل نمی توان در حجم بالا استفاده کرد اما استفاده از چربی محدودیت چندانی ندارد البته باید به نیاز بیمار توجه کرد. علاوه بر این نتایج حاصل از تزریق ژل کوتاه مدت است اما چربی ماندگاری بسیاری دارد. عمدتا توصیه می شود افراد برای رفع چین و چروک های سطحی، برجسته سازی گونه و لب از فواید ژل بهره‌مند شوند اما برای رفع چین و چروک های عمیق و برجسته سازی باسن، سینه و ...از چربی استفاده کنند. استفاده از ژل در حجم بالا خطرات بسیاری برای افراد دارد به گونه ای که ممکن است با ایجاد فشار، جا به جا و از پوست خارج شود.

افرادی که کاندید تزریق چربی می شوند می توانند با بیان نیازهای خود به پزشک در یک مرحله چربی برداشت و به منطورهای مختلف استفاده کنند.چربی معمولا در شرایط نرمال تا 6 ماه در یخچال سالم باقی می ماند البته ماندگاری چربی در یخچال های صنعتی به مدت 2 سال است.

علاوه بر این به دلیل اینکه در تزریق چربی، چربی مورد نیاز از خود فرد دریافت می شود احتمال بروز عفونت در این روش بسیار ضعیف است.

یکی دیگر از تفاوت های این دو روش هزینه انجام است. هزینه تزریق چربی بیش از تزریق ژل است.

انتخاب پزشک متخصص

اکر هرکدام از  این  تزریق ها زیر نظر پزشکی که اگاهی کامل از اصول و تکنیک کار نداشته باشد عوارض جبران ناپذیری همانند تورم، عفونت، زخم در محل تزریق، آسیب پوستی و ... را به همراه دارد.

افراد جهت  کسب اطلاعات بیشتر در زمینه «جوانسازی پوست» می توانند با شماره های زیر تماس حاصل فرمایند .

شماره های تماس :

021-26761832

09217005356

09217005358

 

هم چنین شماعزیزان از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه  کسب کنید.

 

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
تزریق ژل یا تزریق چربی؟

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس