مدیریت اخبار  

تزریق بوتاکس؛ روشی برای درمان خط اخم

0 نظرات
2551
۱۳-اسفند-۱۳۹۶

تزریق بوتاکس؛ روشی برای درمان خط اخم

تزریق بوتاکس از رایج‌ترین روش‌های رفع چین و چروک ناحیه پیشانی است که از طریق غیر فعال کردن سیگنال‌های عصبی که باعث منقبض شدن ماهیچه‌های پیشانی می‌شود، امکان آرام‌سازی ماهیچه‌های پیشانی را فراهم می‌سازد. با آرام شدن و یا غیر فعال شدن ماهیچه پیشانی، چین و چروک موجود در پوست واقع در روی این ماهیچه‌ها نیز کم عمق‌تر می‌شوند.

از مزایای تزریق بوتاکس می‌توان به غیر تهاجمی بودن، دست‌یابی به نتیجه دلخواه بلافاصله پس از تزریق، بدون نیاز به استراحت و بیهوشی، نداشتن دوره نقاهت، بدون درد و عارضه بودن و انجام آن در زمان کوتاه اشاره کرد.

نتایج تزریق بوتاکس معمولا تا 5 الی 6 ماه دوام خواهد داشت و پس از آن به تدریج محو می‌شود. البته بعد از چند جلسه تزریق بوتاکس، میزان ماندگاری نتایج آن نیز بیشتر می‌شود و به بیش از 6 ماه خواهد رسید.

ارتباط تزریق بوتاکس با شل شدن پوست

 تزریق بوتاکس باعث شل شدن پوست نخواهد شد. بلکه تاثیری مثبت در برطرف کردن چین و چروک و تقویت استحکام پوست دارد. 

سن مناسب برای تزریق بوتاکس

اگر تزریق کاربرد درمانی داشته باشد تزریق از 12 سالگی بلامانع است اما اگر مربوط به حوزه زیبایی باشد باید تزریق از 18 سالگی آغاز شود.

تداخلات دارویی با بوتاکس

مصرف  برخی داروها از جمله آمینوگلیکوسیدها، پنیسیل آمین، کوینین،، کلوروکویین، هیدروکسی کلروکویین، مسدود کننده های کانال کلسیم، و عامل های رقیق کننده خون مانند وارفارین یا آسپرین نباید با تزریق بوتاکس همزمان باشد 

#بوتاکس  #چین و چرک  #خط اخم   #رفع خط اخم   #درمان خط اخم    #پوست   #

0.0
آخرین ویرایش: یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ۱۲:۰۰
اخبار مشابه:
تزریق-بوتاکس-روشی-برای-درمان-خط اخم-بوتاکس خط اخم درمان خط اخم رفع خط اخم پوست چین وچرک

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس