مدیریت اخبار  

تزریق بوتاکس بهترین روش زیبا سازی پوست

0 نظرات
1843
۰۶-تیر-۱۳۹۷

تزریق بوتاکس بهترین روش زیبا سازی پوست

با گذشت زمان و بالا رفتن سن به مرور اطراف چشم، خط اخم میان ابرها، خط خنده و ... جای خود را در چهره فرد عمیق تر می کند که این امر باعث می‌شود چهره فرد خسته، افسره و یا بیشتر از سنش نشان داده شود. امروزه در جهان برای رفع این مشکل و داشتن پوستی زیبا و عاری از چروک از تزریق بوتاکس یا همان سم بوتولینوم استفاده می‌کنند. بوتاکس با دوز مشخصی به  عضله نواحی مورد نظر تزریق می‌شود  که پس از تزریق عضله ها فلج شده و چین و چروک از بین می رود. تزریق بوتاکس کانلا بدون درد انجام می شود و بین 15 الی 20 دقیقه به طول می انجامد به گونه ای که بیمار پس از تزریق بدون نیاز به استراحت می تواند از بیمارستان ترخیص و به کارهای روزمره خود ادامه دهد.

عوارض تزریق بوتاکس

معمولا بوتاکس بدون عوارض بوده و بعد از تزریق اثری از تزریق، سوزش، التهاب ... در چهره فرد دیده نمی شود. ولی متاسفانه برخی شرکت‌های سودجو با مشاهده استقبال مردم از تزریق بوتاکس دست به  وارد کردن برخی بوتاکس‌های  تقلبی کرده‌اند که مورد تایید FDA نیست.  در برخی موارد به دلیل نا آگاهی پزشک از این موضوع و نداشتن تخصص لازم و به دنبال استفاده از این مواد بیمار دچار عوارضی چون آسیب دیدگی دائمی اعصاب ، فلج صورت ، عفونت،  افتادگی پلک و... می‎شود .

تزریق بوتاکس برای چه کسانی توصیه نمی‌شود

سم بوتولینوم وقتی وارد بدن می‌شود و اثر مثبتی را روی چروکها نشان میدهد به  معنی آن است که سم وارد مویرگها شده به همین دلیل برای افراد باردار توصیه نمی شود..باید نواحی که بوتاکس تزریق می‌شود عاری از هرنوع بیماری پوستی باشد زیرا ممکن است تزریق بوتاکس سیستم ایمنی را درگیر کند. تزریق بوتاکس برای افرادی زیر 18سال ممنوع بوده و بهتر است تا قبل از عمیق شدن چروک این کار انجام شود.

بوتاکس پایانی برای درد ها

علاوه بر از بین بردن چین و چروک‌ها می توان برای درمان میگرن که درد حاصل از اسپاسم عضلات سر و گردن است با تزریق بوتاکس اثر انقباض عضلات را کاهش داد. تزریق بوتاکس موجب درمان میگرن می شود. یکی دیگر از کاربردهای بوتاکس کاهش تعریق نواحی مختلف بدن از جمله زیربغل ،کف دست و... است .

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
تزریق بوتاکس بهترین روش زیبا سازی پوست

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس