مدیریت اخبار  

ترمیم جای زخم وسوختگی با لیزر

0 نظرات
2394
۱۰-اسفند-۱۳۹۶

ترمیم جای زخم وسوختگی با لیزر

امروزه اقبال مردم از روش‌های جوانسازی صورت از جمله لیزر بسیار افزایش یافته است البته باید توجه داشت که کاربرد لیزر فقط برای زیبایی نیست و می تواند در ترمیم صورت نیز نقش بسزایی داشته باشد.

در گذشته درمان جای زخم، جوش و سوختگی به میزان و عمق آسیب وارد شده به پوست بستگی داشت و فقط افرادی که دچار آسیب جزئی شده  قابل درمان بودند اما امروزه با ورود فناوری لیزر، انقلابی در حوزه درمان ایجاد شد به گونه‌ای که افرادی که از جای زخم، جوش و سوختگی رنج هستند به راحتی قابل درمان هستند.

انواع لیزر

برای رفع جای زخم  و جوا سازی پوست دو نوع لیزر وجود دارد. لیزر Co2  یکی ازقوی‌ترین لیزرهایی است که به عمق پوست نفوذ می کند و در رفع جای زخم، بخیه، جوش و سوختگی تاثیر بسزایی دارد.

لیزر اربیوم یکی دیگر از انواع لیزرها است که دارای قدرت کم‌تری نسبت به Co2 دارد و معمولا در مواردی که جای زخم کم عمق باشد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فواید درمان با لیزر

-انجام در مدت کوتاه

-بدون درد

-حصول نتیجه مطلوب بدون تغییر رنگ پوست

-بدون عوارض بیهوشی

-بدون نیاز به دوران نقاهت

مراقبت پس از لیزر

پس از لیزر جای زخم، سوختگی و جوش افراد نیازمند استراحت ویژه و رعایت رژیم غذایی نیستند و صرفا به افراد توصیه می‌شود از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و استفاده از مواد آرایشی خودداری کنند.

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
ترمیم جای زخم وسوختگی با لیزر

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس