مدیریت اخبار  

بوتاکس سمی که شما را جوان می کند

0 نظرات
2692
۰۱-آبان-۱۳۹۶

بوتاکس سمی که شما را جوان می کند

خطوط و چین و چروک های صورت به دنبال انقباض و انبساط عضلات ایجاد می شود. ایجاد خطوط در قسمت های مختلف بدن موجب نارضایتی و کاهش اعتماد به نفس افراد می شود، اما خطوط و چین های ایجاد شده روی پوست صورت، علاوه بر اینها باعث می شود فرد مسن تر و ناراحت دیده شود.

تزریق سم بوتولینوم توکسین یا بوتاکس موجب رفع انقباضات عضلات و در نهایت درمان چین و چروک و خطوط روی پوست می شود.

استفاده از بوتاکس روشی مورد تایید سازمان غذا و داروی اروپا است. ماندگاری نتایج حاصل از تزریق بوتاکس در افراد مختلف براساس عمق چین های ایجاد شده و محل تزریق بسیار متفاوت است، اما نتایج حاصل از آن حدود ۴ ماه ماندگار خواهد بود.

تاکنون عارضه ای در خصوص تزریق بوتاکس گزارش نشده است، اما پزشکان توصیه می کنند زنان باردار، شیرده، بیماران اسکلتی- عضلانی و افراد مبتلا به  بیماری هایی مانند عفونت تزریق بوتاکس را انجام ندهند.

از بوتاکس می توان برای رفع خط اخم، لبخند، چروک دور چشم و ...استفاده کرد. تزریق بوتاکس در این نواحی نه تنها عارضه ای ندارد بلکه گاه اثرات مفیدی نیز برای افراد بر جای می گذارد، برای مثال استفاده از بوتاکس برای چین و چروک اطراف چشم باعث لیفت ابرو و یا تزریق بوتاکس برای رفع خط اخم موجب بهبود سردرد در افراد مبتلا به سردرد نیز می شود.

تزریق بوتاکس در عرض ۱۰ دقیقه انجام می شود  اما نحوه تزریق آن به تبحر پزشک وابسته است  زیرا تزریق غیراصولی آن عوارض جبران ناپذیری دارد.

#بوتاکس  # چین و چروک  #خطوط پوست  # سم بوتولینوم  #خط اخم  # خط خنده  # سردرد

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
بوتاکس سمی که شما را جوان می کند

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس