مدیریت اخبار  

بعد از انجام جراحی پروتز سینه منتظر چه اتفاقاتی باشیم؟

0 نظرات
2722
۲۶-مهر-۱۳۹۷

بعد از انجام جراحی پروتز سینه منتظر چه اتفاقاتی باشیم؟

تمام اعمال جراحی که برای بهبود حالت و فرم سینه انجام می‌شود با درد و برش همراه است که این مسائل ممکن است مشکلاتی را برای بیماران به‌همراه داشته باشد. عوارض عمل جراحی پروتز سینه نیز بستگی به محل قرارگیری پروتز دارد.  برای مثال اگر پروتز، پشت ماهیچه سینه‌ای قرار گیرد به دلیل نوع برش بیمار درد بیش‌تری را احساس خواهد کرد که پزشک برای کم کردن درد بیمار، در 5روز اول بعد از جراحی مٌسکن تجویز می‌کند. بعد از جراحی پروتز، سینه‌ها تا حدودی متورم می‌شود که اصلا جای نگرانی ندارد این شرایط بسیار عادی و طبیعی است و تورم حاصل از جراحی معمولا تا 3 هفته به مرور برطرف می‌شود. در این موارد حساس شدن  نوک سینه ها نیز عادی و موقتی است به‌گونه‌ای که حتی گاهی بعضی از افراد بسته به حجم جراحی، ممکن است حس سینه‌های خود را به طور کامل از دست بدهند که کاملا طبیعی است و به مرور زمان حس سینه‌ها به حالت طبیعی بازمی‌گرد.

بعد از جراحی پروتز سینه برخی از افراد از بالا بودن سینه‌ها احساس ناراحتی می‌کنند که این مساله نیز طبیعی اس؛ زیرا جراح  برای اینکه به مرور سینه، بر اثر جاذبه زمین و فعالیت‌ها دچار افتادگی می‌شود سینه‌ها را بالای قفسه سینه فیکس می‌کند. معمولا دوره بهبودی کامل و قرارگیری سینه در جای خود بنا به شرایط بدنی و میزان جراحی سینه‌ها بین 6 الی 12 ماه به طول می انجامد.

نکاتی که باید بعد از عمل یه آن توجه داشته باشیم

بعد از عمل جراحی زیبایی پروتز سینه بهتر است 5روز فعالیت‌های بسیار سبک انجام داد و به‌آرامی راه رفت و تا یک ماه از انجام فعالیت‌های سنگین مانند کشیدن بار، بلند کردن وسیله‌ای بیش از یک کیلوگرم و یا خم شدن پرهیز کرد. بیمار بعد از یک ماه می‌تواند ورزش‌های سبک انجام دهد و بعد از 2ماه ورزش‌ها را کمی حرفه‌ای‌تر و طبق دستور پزشک ادامه دهد. بهتر است بیمار در هفته اول بعد از جراحی به هیچ عنوان رانندگی نکند و به مدت 2 ماه فعالیت جنسی و تحریک سینه نداشته باشد. هم‌چنین توصیه می‌شود محل زخم و بانداژ را بعد از یک هفته پزشک بررسی و بانداژ جدید انجام دهد.

به مدت 2هفته محل زخم و بانداژ باید تمیز و خشک نگه‌داشته شود. بیماران باید توجه داشته باشند محل زخم بسیار کوچک و در ابتدا به خاطر جراحی  و برش ایجاد شده و بخیه‌ها ملتهب و برجسته است که به مرور زمان کم رنگ می‌شود و سینه شروع به خارش می‌کند که این مساله کاملا طبیعی است.

 آیا کارکذاری پروتز خطرناک است؟


پوسته خارجی تمام پروتزها از ماده‌ای به نام «سیلیکون» ساخته شده است، اما ماده داخلی و پرکننده پروتزها باهم متفاوت است، برای مثال برخی از پروتزها با آب نمک، ژل ساده سیلیکون، ژل منسجم سیلیکونی، ژل هیدروژلی (شکر و نمک) ساخته شده است که معمولا در ایران از ژل سیلیکونی به دلیل سازگاری بیشتر با سینه استفاده مس‌شود. تا کنون هیچ گزارشی مبنی ابتلای بیمار به بیمارهایی مانند سرطان سینه، سرطان خون، عفونت‌های خطرناک و از بین بردن بافت سینه بر اثر استفاده از پروتز گزارش نشده است، پس خانم‌ها و آقایان می‌توانند به‌راحتی و بدون استرس برای داشتن سینه‌های زیبا و خوش‌فرم به متخصص با تجربه مراجعه کنند.

افراد جهت  کسب اطلاعات بیشتر در زمینه «جراحی‌های سینه» می توانند با شماره های زیر تماس حاصل فرمایند .

شماره های تماس :

021-26761832

09217005356

09217005358

 

هم چنین شماعزیزان از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه  کسب کنید.

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
بعد از انجام جراحی پروتز سینه منتظر چه اتفاقاتی باشیم؟

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس