مدیریت اخبار  

بزرگی سینه در آقایان قابل درمان است

0 نظرات
2265
۱۱-شهریور-۱۳۹۶

بزرگی سینه در آقایان قابل درمان است

 -کدام دسته از مردان گزینه مناسبی برای جراحی ژینکوماستی هستند؟

مردانی که دچار بزرگی بافت سینه، افزایش چربی بافت سینه و هم‌چنین دارای پوست اضافی در ناحیه سینه هستند می‌توانند در صورت تمایل جراحی کوچک کردن سینه را انجام دهند.

-ژینکوماستی چه عوارضی دارد؟

با توجه به اینکه این جراحی به صورت باز و تحت بیهوشی قرار می‌گیرد فرد در معرض عوارض جراحی، عفونت، خونریزی و ... قرار می‌گیرد.

-قبل از جراحی چه اقداماتی باید انجام داد؟

حتما باید ارزیابی‌های پزشکی را انجام و پزشک را از سلامتی خود مطلع کرد، قبل از جراحی از مصرف داروهایی مانند آسپرین و داروهای ضد التهابی باید خودداری کرد، استعمال دخانیات و سیگار در فاصله معینی از جراحی ممنوع است، افراد نباید یک هفته قبل از جراحی مواد الکی مصرف کنند و یا اگر داروی خاصی مصرف می‌کنند حتما با پزشک خود مشورت کنند.

-با توجه به اینکه خروج بافت اضافی از طریق برش ایجاد شده روی سینه تخلیه می‌شود آیا جای زخم روی سینه باقی می‌ماند؟

هر گونه جراحی که نیاز به برش داشته باشد ممکن است موجب ایجاد زخم و باقی ماندن جای زخم شود اما اگر پزشک تکنیک‌های لازم را آگاه باشد و در خطوط مخفی و طبیعی بدن برش ایجاد کند این احتمال کاهش می‌یابد.

-نتایج حاصل از جراحی مشهود است؟

پس از جراحی برای بازگشت بافت سینه به حالت طبیعی پزشک برای بیمار بانداژ انجام می‌دهد و از وی می‌خواهد از گن‌های مخصوص استفاده کند هم‌چنین ممکن است لوله باریکی موقتا زیر پوشت گذاشته شود تا خون اضافی و یا مایع تجمع یافته تخلیه شود که فرد پس از برداشت بانداژ تغییرات خود را کاملا احساس خواهد کرد.

0.0
آخرین ویرایش: شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ ۱۳:۱۲
اخبار مشابه:
بزرگی سینه در آقایان قابل درمان است

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس