مدیریت اخبار  

بزرگی سینه در آقایان درمانپذیر است

بزرگی سینه در آقایان درمانپذیر است

برخی مردان به دلیل تغییرات هورمونی، ژنتیک، ابتلا به برخی بیماری‌ها و مصرف داروهای هورمونی دچار افزایش رشد سینه می‌شوند که در اصطلاح به این عارضه «ژنیکوماستی» گفته می‌شود. بزرگ بودن سینه در آقایان علاوه برایجاد ظاهری نامناسب ، موجب کاهش اعتماد به‌نفس آنها می‌شود اما این در حالی است که این دسته از افراد می‌توانند با یک جراحی ساده به راحتی ظاهری مردانه داشته باشند.

برخی از بیماری‌ها مانند ژنیکوماستی کاذب، سرطان سینه و تورم سینه نیز با علائمی مشابه ژنیکوماستی بروز می‌یابد بنابراین زمانیکه که مردان برای جراحی کوچک کردن سینه به کلینیک مراجعه می‌کنند ابتدا باید مورد بررسی قرار بگیرند و پس از تائید ژنیکوماستی مورد جراحی قرار بگیرند زیرا در غیر اینصورت باید به پزشک متخصص ارجاع داده شوند.

جراحی ژنیکوماستی به دو صورت لیپوساکشن و برش (برداشت پوست یا چربی تجمع یافته) انجام می‌شود که انتخاب روش بر اساس تشخیص پزشک و شدت بزرگی سینه در افراد مختلف، متفاوت است.

کاندیدهای مناسب برای جراحی

مردانی که از بزرگی سینه رنج می‌برند برای جراحی باید دارای سلامت جسمانی، وزن متعادل، متوقف شدن رشد سینه‌ها، دچار احساس ناراحتی از بزرگی سینه و ... باشند. هم‌چنین افراد باید به خاطر داشته باشند قبل از جراحی از استعمال سیگار، مصرف مشروبات الکی، استفاده از داروهای انعقادی خون مانند آسپرین به شدت خودداری کنند.

آیا جای زخم باقی می‌ماند

در تمامی جراحی‌ها که نیاز به برش وجود داشته باشد احتمال باقی ماندن آثار زخم نیز وجود دارد اما در کلینیک سعادت آباد پزشکان با تجربه در تلاش هستند این برش‌ را بین خط‌های طبیعی سینه ایجاد کنند تا جای برش طاهری نازبیا را برای بیماران ایجاد نکند.

مراقبت پس از جراحی

اگر بیماران پس از جراحی دچار احساس تنکگی نفس، درد قفسه سینه، تپش‌های غیرمعمول قلب، خونریزی و ... شدند باید سریعا این مساله را به پزشک خود اطلاع دهند.

نتایج حاصل از جراحی

ماندگاری نتایج جراحی رفع بزرگی سینه مادام‌العمر است، زیرا طی جراحی بافت چربی یا پوست تجمع یافته کاملا برداشته می‌شود البته افراد باید پس از جراحی با توجه به توصیه‌های پزشک اندکی در سبک زندگی خود تغییر ایجاد کنند. البته در برخی موارد که سینه به شدت رشد یافته ممکن است فرد برای دست یافتن به نتیجه مطلوب 2 بار مورد جراحی قرار بگیرد.

#ژنیکوماستی   #بزرگی سینه   #بزرگی سینه آقایان  # سبک زندگی   #لیپوساکشن   #سینه بزرگ   #کوچک کردن سینه   #بافت چربی

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
بزرگی سینه در آقایان درمانپذیر است

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس