مدیریت اخبار  

بزرگ و برجسته کردن باسن با پروتز

0 نظرات
1556
۲۶-اردیبهشت-۱۳۹۷

بزرگ و برجسته کردن باسن با پروتز

 

پروتز یکی از روش‌های برجسته‌سازی است که عمدتا برای برجسته‌سازی و بهبود ظاهری اندام‌هایی مانند سینه و باسن کارآیی دارد. افرادی که از کوچک بودن باسن یا عدم برجستگی آن رنج می‌برند می‌توانند کاندید کاگذاری پروتز در باسن شوند. پروتزهای باسن انواع مختلفی دارد اما عمدتا پزشکان پروتز سیلیکون ژلی یا پروتز سیلیکون الاستیک با قوام سفت را انتخاب می‌کنند.

انتخاب نوع پروتز بر اساس نیاز، شرایط جسمی و فیزیکی بیمار و برحسب تشخیص پزشک انجام می‌شود. در این روش پروتز به کمک برش‌هایی که در چین‌های طبیعی پوست ایجاد شده است در زیر باسن و بالای استخوان لگن قرار می‌گیرد. پس از کارگذاری پروتز پزشک محل برش را با بخیه مسدود می‌کند. در این روش به دلیل اینکه برش در چین‌های طبیعی پوست ایجاد شده است هیچ گونه آثاری از بخیه و جای آن روی پوست باقی نمی‌ماند اگر مواردی چنین مساله رخ داد فرد می‌تواند به کمک لیزر از شر آن خلاص شود.

حین جراحی پزشک لوله‌هایی را برای تخلیه خونابه‌ها درون بدن شما قرار می‌دهد که عمدتا افراد پس از جراحی باید برای برداشت آنها اقدام کنند. هم‌چنین افراد باید به خاطر داشته باشند ممکن است پس از جراحی نیازمند باشند که یک شب بستری بمانند.

شب قبل از عمل جراحی پروتز باسن:

-بیمار باید به مدت 8 سال قبل از جراحی ناشتا باشد

-استحمام شب قبل از جراحی لازم و ضروری است

-به مدت یک هفته قبل و بعد از جراحی سیگار و مشروبات الکی مصرف نکند

-تهیه گن مخصوص قبل از جراحی ضروری است

پس از جراحی:

پس از عمل جراحی پروتز باسن  بیمار کمی دچار درد و احساس ناراحتی در ناحیه جراحی خواهد شد که پزشک بریا مقابله با آن داروهای مسکن تجویز می‌کند. پس از عمل جراحی پروتز باسن بیمار نمی‌تواند به مدت دو هفته به پشت دراز بکشد و باید از یک کوسن یا بالشت نرم در زمان نشستن استفاده کند. هم‌چنین در ناحیه جراحی بیمار ممکن است دچار کبودی شود که این امر جای نگرانی ندارد.

خطرات جراحی پروتز باسن:

-هماتوم(خون مردگی)

-تغییر شکل ناخواسته اسکار

-عفونت

-کنترکچر کپسولی

– پس زدن پروتز

-ترومبوآمبولی

البته اگر بیماران به پزشک متخصص و دارای تجربه مراجعه کنند این عوارض به صفر می‌رسد.

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
بزرگ و برجسته کردن باسن با پروتز

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس