مدیریت اخبار  

برجسته سازی لب با ماندگاری بالا

0 نظرات
2406
۰۶-آبان-۱۳۹۷

برجسته سازی لب با ماندگاری بالا

داشتن لبانی برجسته باعث می‌شود تا چهره فرد شاداب تر و جذاب تر به نظر برسد. به همین دلیل زنان و مردانی بسیاری تمایل به انجام تزریق ها یا جراحی های زیبایی دارند تا بتوانند از لب های برجسته بهره مند شوند. روش های متعددی برای برجسته سازی لب وجود دارد اما عمدتا افراد به دلیل هزینه و سرعت انجام، تزریق ژل، چربی و کارگذاری پروتز را انتخاب می کنند. نتایج حاصل از تزریق ژل یا چربی موقتی است به گونه ای که فرد در بازه های زمانی معین باید نسبت به تزریق مجدد، اقدام کند به همین دلیل برخی افراد به دنبال روشی هستند که نتایج ماندگارتری داشته باشد که به این دسته از افراد کارگذاری پروتز پیشنهاد می‌شود.

کارگذاری پروتز علاوه بر بی‌خطر و مقرون به صرفه بودن، نتایج ماندگاری دارد به همین دلیل امروزه از محبوبیت بالایی برخوردار است به ونه ای که برخی از هنرمندان نیز کاندید این جراحی بی خطر شده اند. متخصصان جراحی زیبایی پروتز لب را برای افراد بالای 18 سال توصیه می‌کنند.

آمادگی قبل از عمل جراحی زیبایی پروتز لب

بهتر است بیمار اطلاعات خود را درزمینه پروتز، پزشک جراح  و مرکزی جراحی  کامل کند.اگر بیمار دچار بیماری‌هایی مانند تبخال، حساسیت و ... است باید قبل از انجام جراحی پروتز لب نسبت به درمان بیماری زمینه‌ای خود اقدام کند. و اگر به داروی خاصی حساسیت دارد باید مساله را با پزشک خود در میان بگذارد در واقع می توان گفت صداقت بیمار قبل از جراحی موجب افزایش کیفیت جراحی می شود. هم‌چنین بیماران برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید یک ماه قبل از جراحی از استعمال مواد دخانی و دو هفته قبل از جراحی  از مصرف ویتامین E و داروهای انعقادی خون خودداری کند. علاوه بر این بیمار باید برای جراحی 7 ساعت ناشتا باشد.

شروع جراحی پروتز

جراحی پروتز لب یک جراحی بسیار ظریف است که نیاز به دقت و تمرکز بالای پزشک دارد، اگر پزشک تجربه کافی برای انجام را داشته باشد کارگذاری پروتز حدود یک ساعت به طول می انجامد. برای آغاز جراحی پزشک ابتدا از بی حس کننده موضعی استفاده و شکافی در لب ایجاد می کند. اندازه شکاف بسیار ظریف است و در حدی ایجاد می شود که صرفا پروتز به درون لب نفوذ پیدا کند. پزشک پس از قرار دادن پروتز در محل مناسب محل شکاف را بخیه می کند.

دوران نقاهت

بیمار در روز اول پس از انجام عمل جراحی زیبایی پروتز بهتر است در منزل استراحت کند .معمولا به دلیل جراحی انجام شده  بیمار به مدت 2 هفته دچار تورم و کبودی لب ها می شود به همین دلیل توصیه می شود به مدت 30 روز از خوردن غذاهای سخت که نیاز به جویدن داشته باشد اجتناب شود. علاوه بر این توصیه می شود بیمار برای نوشیدن مایعات از نی استفاده کند.

عوارض ناشی از پروتز دائمی

این جراحی زیبایی به نسبت جراحی های دیگر بسیار کم خطر است و عارضه ای دردناکی برای بیمار ندارد. بیماران می توانند با انتخاب پزشک با تجربه از بروز این خطرات پیشگیری کنند. از جمله عوارض این جراحی می توان به ایجاد زخم اطراف لب، عفونت، دفرمیته شدن لب و ... اشاره کرد.

افراد جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه «برجسته سازی لب» می توانند با شماره های زیر تماس حاصل فرمایند .

شماره های تماس :

021-26761832

09217005356

09217005358

 

هم چنین شماعزیزان از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید.

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
برجسته سازی لب با ماندگاری بالا

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس