مدیریت اخبار  

بدون درد و رنج لاغر شوید

بدون درد و رنج لاغر شوید

افرادی که از تجمع چربی در ناحیه ای از بدن مانند شکم، پهلو، ران و ... رنج می برند و قادر به انجام ورزش نیستند، گزینه مناسبی برای لیپوماتیک هستند.

آسیب به بافت و لیپوماتیک

اگر لیپوماتیک توسط افراد متخصص انجام شود احتمال آسیب به سایر بافت های بدن کاهش می یابد اما متاسفانه انجام لیپوماتیک در مراکز غیرمجاز و تحت نظر پزشک غیرمرتبط احتمال آسیب به بافت ها را افزایش می دهد.

روش های متعددی برای رفع چاقی های موضعی وجود دارد، اما لیپوماتیک دارای مزایای بیشتری است.

مزایای لیپوماتیک

برای مثال لیپوماتیک علاوه بر رفع چربی موجب سفت و بهتر شدن پوست می شود، در واقع می توان گفت لیپوماتیک تا حدودی تاثیری مانند لیفت پوست را دارد.

علاوه بر این احتمال بروز آمبولی و کبودی  در لیپوماتیک نسبت به سایر روش ها بسیار اندک است و چون این تکنیک بدون ایجاد برش و بخیه انجام می شود، خطر بروز عفونت را نیز در پی ندارد.

لاغری با لیپوماتیک بدون درد، عارضه و تحت بی حسی انجام می شود.

دوره نقاهت لیپوماتیک نسبت به سایر روش ها بسیار کم تر است و حدود یک هفته به طول می انجامد، هم چنین باید گفت احتمال سوختگی در لیپوماتیک نسبت به سایر روش ها بسیار کم تر است.

تغییر سایز، حجم و فرم دهی بدن از جمله مزایای لیپوماتیک است؛ زیرا طی این روش چربی تجمع یافته در بدن یکنواخت تخلیه می شود.

محدویت لیپوماتیک

اگر فردی دچار تجمع بیش از حد چربی در نقطه ای از بدن شده باشد قبل از انجام لیپوماتیک باید تحت نظر پزشک با انجام ورزش و پیروی از یک رژیم غذایی مناسب ابتدا وزن خود را ایده آل و سپس لیپوماتیک انجام دهد.

# لیپوماتیک   # لاغر   # رژیم غذایی  # وزن ایده آل   # تغییر سایز   #فرم دهی بدن   # لاغری   # آمبولی   # سوختگی

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
بدون درد و رنج لاغر شوید

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس