مدیریت اخبار  

با کاشت ابرو قاب چهره خود را زیباتر کنید

0 نظرات
1866
۱۳-مرداد-۱۳۹۷

با کاشت ابرو قاب چهره خود را زیباتر کنید

وقتی سخن از زیبایی به میان می آید اولین تصویری که در ذهن انسان نقش می بندد چشم و ابرو است که داشتن ابروهای زیبا و هماهنگ با فرم چهره، زیبایی چشم را چندین برابر می کند. حال ما در روزگاری زندگی می کنیم که مردم برای زیباتر دیده شدن راه های ارزان و پرخطری مانند مصرف مواد آرایشی پرخطر و تاتو را در پیش می گیرند اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی روش های بی خطر و طبیعی مانند کاشت ابرو پا به عرصه گذاشته است که در میان برخی اقشار از جمله هنرمندان، ورزشکاران و ... رواج بسیاری یافته است. کاشت ابرو یک روش بی خطر و ایمن برای جبران کم پشتی و دفرمی ابرو است که هیچ گونه آثاری در چهره فرد برجای نمی گذارد و نتیجه کاملا طبیعی دارد.

بهترین زمان برای کاشت ابرو

افرادی که در طول یک سال رشد ابروهایشان متوقف شده، یا بر اثر تاتو نامناسب یا شکستگی در محل رویش ابرو دچار شکستگی شده اند، هم چنین افرادی که به صورت ژنتیکی دچار ریزش ابرو یا دفرمی و کم پشتی ابروها هستند، افراد مبتلا به بیماری تیروئید و ... بهترین گزینه برای کاشت ابرو هستند. این دسته از افراد می توانند با مراجعه به پزشک متخصص و انجام یک طراحی متناسب با آناتومی صورت کاندید جراحی شوند. یک پزشک متخصص و متبحر می تواند با یک طراحی بسیار زیبا و کاشت ظریف جوانی، شادابی و زیبایی را به چهره فرد بازگرداند. هم چنین اگر پزشک هنگام کاشت، موها را در جهت رویش طبیعی موهای طبیعی پیوند بزند نتیجه به قدری طبیعی خواهد بود که هیچ گونه آثاری از پیوند بر روی چهره فرد باقی نمی ماند.

کاشت دائمی موی ابرو

براینکه نتیجه جراحی کاشت ابرو طبیعی باشد بهتر است موهای پیوندی از پشت سر افراد برداشت و سپس به صورت تک فولیکولی در ناحیه ابرو پیوند زده شود. از آنجا که موهای مورد نیاز برای پیوند از خود فرد برداشت می شود موهای پیوندی رشدی همانند موهای طبیعی خواهد داشت به همین دلیل رسیدگی به آن لازم و ضروری است. بنیاز افراد به موهای پیوندی با یکدیگر متفاوت است به گونه ای که برخی نیازمند کاشت 200 گرافت مو در ناحیه ابرو هستند اما برخی دیگر برای رسیدن به هدف مورد نیاز به 2000 هزار گرافت نیاز داشته باشند که تشخیص میزان موی مورد نیاز بر عهده پزشک است. اما به بیماران توصیه می شود ازر جراحی کاشت ابرو انتظار واقع بینانه داشته باشند و اجازه دهند پزشک به میزان طبیعی پیوند انجام دهد زیرا کاشت مو بیش از نیاز فرد نه تنها نتیجه مثبتی در چهره فرد نخواهد گذاشت بلکه موجب می شود چهره فرد خشن، اخمو یا عصبی دیده شود.

دوران نقاهت بعد از پیوند ابرو

به طور کلی این جراحی 3الی 4 ساعت با توجه به تجربه پزشک ومیزان حجم پیوند به طول می انجامد. به دلیل اینکه بیمار طی این جراحی تحت بیهوشی قرار نمی گیرد بنابراین به مدت طولانی نیازمند استراحت نیست و معمولا بیمار به دلیل تورم و سوزش ابرو نیازمند استراحت به مدت 24 ساعت است. معمولا بعد از 4ماه می توان نتیجه کاشت ابرو را روی چهره فرد مشاهد کرد .

 

افراد جهت  کسب اطلاعات بیشتر در زمینه «کاشت طبیعی ابرو» می توانند با شماره های زیر تماس حاصل فرمایند .

شماره های تماس :

021-26761832

09217005356

09217005358

 

هم چنین شماعزیزان از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه  کسب کنید.

 

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
با کاشت ابرو قاب چهره خود را زیباتر کنید

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس