مدیریت اخبار  

با لیپولیز یک گام تا لاغر شدن فاصله دارد

0 نظرات
1655
۲۷-شهریور-۱۳۹۷

 

با لیپولیز یک گام تا لاغر شدن فاصله دارد 

لیپولیز روشی است که طی آن لیزر توسط یک فیبر نوری به داخل بافت چربی تابیده می‌شود، از آنجایی که لیزر تابیده شده دارای دمای بسیاری است چربی به مایع تبدیل می‌شود که اگر حجم چربی انباشه شده بیمار اندک باشد چربی مایع شده توسط بدن جذب می‌شود، اما اگر حجم چربی زیاد باشد، پزشک آن را از بدن فرد تخلیه می‌کند.

 

لیپولیز نسبت به سایر روش‌ها، بهترین  روش برای لاغری و رهایی از چربی انباشه شده است؛ زیرا در لیپولیز برخلاف سایر روش‌ها از جمله لیپوساکشن چربی به صورت یک دست از بدن تخلیه می‌شود در نتیجه سطح پوست فرد صاف و یک دست خواهد بود و نیاز به لیفت پوست پس از تخلیه چربی وجود ندارد.

 

برای انجام لیپولیز پزشک در ابتدا محل مورد نظر را بی حس می‌کند  و با ایجاد سوراخ یک میکروکانولا که دارای قطر تقریبی ۱ تا ۲ میلی متر می باشد و حاوی فیبر نوری است را داخل پوست می‌کند و بعد به کمک تاباندن لیزر به چربی‌ها، آن‌ها را  تخریب  وسپس به کمک فرآیندهای طبیعی بدن چربی‌ها را خارج می‌کند.لیپولیزمعمولا با توجه به حجم چربی‌ها یک الی 4 ساعت به طول می‌انجامد.

 

از آنجایی که لیپولیز باعث سفت و جمع شدن پوست می‌شود، اگر فردی دچار افتادگی خفیف یا متوسط پوست نیز باشد می‌تواند عمل لیپولیز را برای سفت کردن پوست خود انجام دهد. افرادی که جداره شکمشان به دلیل بارداری و یا تغییر سایز مداوم، شل شده است می توانند با ترکیب لیپولیز با ابدومینوپلاستی جداره شکم را تقویت و سفت کنند. در روش لیزر لیپولیز معمولا بیمار بعد از انجام لیزر تغییر سایز و حجم را مشاهده خواهد کرد.

 

لیزر لیپولیز معمولا برای افرادی که نیاز دارند چربی‌های اطراف شکم، پهلو، اطراف ران، سینه‌ها و غبغب از بین ببرند و یا تغییر سایز دهند، توصیه می‌شود.  

 عوارض احتمالی لیپولیز چیست؟

معمولا عمل لیزر لیپولیز عوارض خاصی ندارد اما  در مواقع  نادر ممکن است به دلیل انتخاب پزشک و یا مرکز نامناسب باعث شود تقارن مناسب در اندام فرد به وجود نیاید و فرد مجبور به انجام مجدد لیپولیز شود. در چنین مواردی نیز ممکن است بیمار در محل ورود کانولا دچار عفونت شود که البته این عارضه با مصرف آنتی بیوتیک بهبود می‌یابد. سوختگی نیز از جمله عوارض عدم انتخاب پزشک است. در واقع می‌توان گفت، عوارض عدم انتخاب پزشک مناسب بیش‌تر از لیپولیز است.

توصیه‌های قبل و بعد از لیپولیز

بهتر است بیماران قبل از انجام این عمل زیبایی، حتما اطلاعات خود را در مورد سوابق پزشک و مرکز انجام لیزر کامل کنند تا نتیجه کار خوشایند باشد.  در صورتی‌که بیمار به بیماری‌های پوستی مبتلا بوده یا هست باید با پزشک خود در میان بگذارد. به بیماران توصیه می‌شود قبل از آغاز جراحی‌ گن توصیه شده توسط پزشک را تهیه و طبق دستور پزشک استفاده کنند.

افراد جهت  کسب اطلاعات بیشتر در زمینه «جراحی زیبایی سینه» می توانند با شماره های زیر تماس حاصل فرمایند .

شماره های تماس :

021-26761832

09217005356

09217005358

 

هم چنین شماعزیزان از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه  کسب کنید.

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
با لیپولیز یک گام تا لاغر شدن فاصله دارد

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس