مدیریت اخبار  

با لیفتینگ 10 سال جوان شوید

0 نظرات
1073
۱۹-مهر-۱۳۹۷

با لیفتینگ 10 سال جوان شوید

عوامل بسیاری موجب افتادگی و شل شدن پوست صورت می شود که از جمله آن می توان به افزایش سن، قرار گرفتن در معرض نور خورشید، استعمال سیگار، مصرف الکل و ... اشاره کرد. عوامل فوق علاوه بر ایجاد چین و چروک در صورت موجب شل و افتادگی پوست نیز می شود و همین امر موجب می شود افراد در ظاهر بیش از سن واقعیشان دیده شوند. علاوه بر این عواملی مانند استعمال سیگار و مصرف مشروبات الکی موجب کاهش اکسیژن خون و تیرگی پوست نیز می شود که قدم اول برای بهبود نسبی این عوارض پوستی اجتناب از فاکتورهای خطر است. اما در برخی موارد قرار گرفتن در معرض این فاکتورها به قدری روی پوست تأثیر می گذارد که فرد برای بهبود پوست باید نسبت به انجام اعمال جراحی زیبایی اقدام کنند.

لیفتینگ روشی ایمن برای جوانسازی پوست است به گونه ای که فرد با انجام آن 5 الی 10 سال جوان‌تر دیده می شود. لیفتینگ برای افراد بالای 30 سال توصیه می شود که پوستشان دچار شل شدگی، افتادگی و چین و چروک شده است. لیفتینگ یک جراحی غیرتهاجمی برای جوانسازی پوست است اما تمام افراد نمی توانند از مزایای آن بهره مند شوند برای مثال انجام  لیفتینگ برای افراد بالای 60 سال اصلا توصیه نمی شود. به طور کلی در عمل لیفتینگ چربی های اضافه صورت برداشته و عضلات زیرین  تقویت و سفت می‌شوند.

عمل جراحی لیفتینگ صورت به چه صورت انجام می‌شود؟

قبل از شروع جراحی بیمار باید آزمایشات اولیه را انجام دهد تا پزشک اطلاعات کافی درباره بیمار داشته باشد. بیمار نیز باید اگر ناراحتی پوستی و یا زخمی روی  صورت دارد ابتدا عارضه خود را درمان کند  و سپس خود را برای جراحی آماده کند. این جراحی معمولا با تشخیص پزشک و حجم کار تحت بی حسی موضعی و یا بیهوشی عمومی انجام می‌شود. برای آغاز جراحی، پزشک با ایجاد برش‌های بسیار ظریف در خط رویش مو، قسمت های چروکیده و اضافی را از محل های رویش سست و در نهایت آن را از محل گوش به عقب می‌کشد. معمولا برش‌ها در این جراحی در اطراف گوش ایجاد می شود به گونه ای که با برشی از جلوی گوش شروع کرده و به سمت پایین آمده و لاله گوش را دور زده و تا نزدیک خط مو در پشت گوش پیش می‌رود.

رعایت نکات کلیدی بعد از جراحی لیفت صورت

بیمار طی 2 هفته اول بعد از جراحی باید در منزل استراحت کند و  بعد از 2 هفته می تواند فعالیت‌های سبک را شروع کند. در 2هفته اول بیمار باید طاق باز بخوابد و از بالشت استفاده نکند.  بیماران باید از خوردن غذا و میوه های سفت که نیاز به جویدن دارد، خودداری کنند هم چنین مصرف غذاهای ادویه دار، تند و شور ممنوع است. توصیه می شود بیماران از سوپ‌های میکس شده و آب میوه طبیعی استفاده کنند و حداقل روزانه هشت لیوان آب بنوشند.

بیماران باید در ماه اول بعد از جراحی به هیچ عنوان سیگار نکشند. این دسته از افراد می توانند بعد از جراحی از کیسه یخ بعنوان کمپرس دراطراف چشم  استفاده کنند به گونه ای که به مدت ۱۵ دقیقه در هر ساعت تا 5 روز اول بعدا ز جراحی استفاده کند تا تورم حاصل از جراحی کاملا از بین برود .

معمولا پزشک جراح برای تسکین درد حاصله از جراحی مُسکن و برای جلوگیری از عفونت آنتی بیوتیک تجویز می کند.

افراد جهت  کسب اطلاعات بیشتر در زمینه «جوانسازی صورت» می توانند با شماره های زیر تماس حاصل فرمایند .

شماره های تماس :

021-26761832

09217005356

09217005358

 

هم چنین شماعزیزان از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه  کسب کنید.

 

 

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
با لیفتینگ 10 سال جوان شوید

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس