مدیریت اخبار  

انواع نخ لیفتینگ برای درمان افتادگی پوست صورت

0 نظرات
1962
۲۳-آبان-۱۳۹۷

انواع نخ لیفتینگ برای درمان افتادگی پوست صورت

لیفت صورت با نخ یکی از روش‌های نوین در زیبایی و جوانسازی پوست صورت به شمار می آید.  در این روش می‌توان پوستی را که دچار چین و چروک شده است را به آرامی و به کمک نخ هایی مخصوص سفت و عاری از چروک کرد. معمولا پزشکان این روش را برای افرادی که از انجام لیفت صورت با جراحی ترس دارند و از بیهوش شدن و بستری شدن در بیمارستان امتناع می کنند توصیه می نمایند. لیفت صورت با نخ دوران بهبودی بسیار کوتاهی به نسبت جراحی لیفت صورت دارد و معمولا برای انجام این روش پزشک به یک ساعت زمان نیاز دارد. فرد بیمار می تواند در کمتر از 2 روز در محل کار خود حاضر شود و به تمام کارهای روزمره خود رسیدگی کند و با توجه به جنس پوست معمولا بعد از گذشت 7 الی 10 روز بهبودی کامل حاصل می شود.

 لیفت صورت با نخ به صورت سرپایی انجام می شود و برای انجام آن نیازی به بیهوشی عمومی نیست و معمولا پزشک با استفاده از بی حسی موضعی کار خود را اغاز می کند و بعد به کمک سوزن، سوراخ  های بسیار ظریف در پوست برای عبور نخ ها ایجاد می کند. زمان مورد نیاز برای لیفت صورت با نخ حداکثر 20 الی 30 دقیقه می‌باشد.

انواع نخ لیفت صورت

·        نخ سیلوئت

لیفت صورت با نخ سیلوئت به دلیل انکه تهاجم کمتری دارد و تحت جراحی انجام نمی‌شود بین بیماران بسیار محبوب است. نخ سیلوئت به منظور محکم کردن پوست صورت و گردن استفاده می شود . جنس و فرم این نخ مانند نخ بخیه، مخروطی دوطرفه است و بقابلیت جذب دارد.  از عوارضی که ممکن است استفاده از این نوع نخ برای بیمار داشته باشد می توان به درد بسیار سطحی در قسمت سوزن زده اشاره کرد که برای تسکین ان پزشک جراح مسکن ساده را تجویز می کند و از مزایای استفاده از این نخ می توان به بی ضرر بودن نخ و نتیجه بسیار خوب در کوتاه ترین زمان ممکن اشاره کرد .

·        لیفت صورت با نخ خاردار

نخ خاردار یکی دیگر از انواع نخ های موجود در بازار است که در لیفت صورت به کار می رود . به کمک این نخ می توان پوست صورت و بدن را سفت و بالا کشید. بیشترین کاربرد این نخ در از بین بردن خطوط اندوه، خنده و همچنین ترک‌های پوستی است. این نخ با داشتن خارها بسیار نرم است و قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد به گونه ای  که به راحتی از پوست عبور می کند .این روش با تحریک فیبروبلاست موجود در پوست موجب تولید کلاژن و سفت و کشیده شدن پوست می شود. نخ خاردار معمولا پس از گذشت 10 روز در درون بدن کاملا تجزیه می‌شود ، به همین دلیل هیچ اثر منفی در بدن ایجاد نخواهدکرد . ممکن است بیمار در قسمتی که سوزن وارد می شود  کمی احساس درد و سوزش کند که نیازی به استفاده داروندارد. از مزایایی استفاده از این نخ می توان به سرعت جذب نخ ، ایمنی بالا، عدم نیاز به بیهوشی و برش اشاره کرد .

·        لیفت صورت با نخ pdo

نخ pdo  از الیاف کاملا طبیعی ساخته شده است. این نخ ها به سرعت جذب بدن می شوند و باعث تجمع و تکثیر سلول‌های فیبر وبلاست در پیرامون خود می شود . از این نخ به دلیل محکم بودن و قابلیت جذب بالا  در جراحی های بزرگ و مختلف مانند قلب و عروق، چشم پزشکی، زنان و زایمان نیز استفاده می شود. لیفت صورت با نخ  PDO بدون نیاز به بیهوشی، جراحی و در یک جلسه زیر نظر پزشک متخصص انجام می‌شود. استفاده از این نوع نخ بدون عارضه بوده و باعث می شود پوست استحکام بیشتری داشته باشد . از مزایایی این روش  میا تون به جذب سریع و ماندگاری بالا اشاره کرد

·        لیفت صورت با نخ کاگ

جنس و کیفیت این نخ با نخ های لیفت فرق چندانی ندارد تنها فرقی که این نخ را از نخهای دیگر جدا کرده خارهای است که می تواند به راحتی در پوست بدن فرو رود که همین امر باعث چسبندگی بیشتر و بهتر آن می‌شود. قدرت چسبندگی نخ های کاگ کمک ویژه ای به پوستی که قرار است کشیده شود می کند که در شرایط بهتری قرار بگیرد.

افراد جهت  کسب اطلاعات بیشتر در زمینه «جوانسازی پوست» می توانند با شماره های زیر تماس حاصل فرمایند .

شماره های تماس :

021-26761832

09217005356

09217005358

 

هم چنین شماعزیزان از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه  کسب کنید.

 

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
انواع نخ لیفتینگ برای درمان افتادگی پوست صورت

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس