مدیریت اخبار  

انواع عمل جراحی زیبایی سینه

0 نظرات
2552
۰۷-شهریور-۱۳۹۶

جراجی تقویت سینه برای بهبود ظاهر، اندازه و شکل سینه زنان انجام می‌شود. زنان این نوع جراحی را به خاطر دلایل متعدد انجام می‌دهند. برخی از زنان احساس می‌کنند سینه‌هایشان بسیار کوچک است. برخی از آن‌ها نیز دوست دارند بعد از تغییراتی که در دوران بارداری در سینه رخ داده است این جراحی را انجام دهند. برخی از افراد نیز ترجیح می‌دهند از این فرآیند برای اصلاح عدم تقارن در اندازه سینه استفاده کنند. تقویت سینه با پروتز انجام می‌شود و می توان آن را زیر عضلات سینه یا بالای آن قرار داد.

به طور کلی، تمامی جراحی‌های تقویت سینه فرایندهای کم تهاجمی هستند. همانطور که می‌دانید پروتز سینه از پوسته سیلیکون تشکیل شده است که با سالین یا ژل سیلیکونی پر می‌شود. خود بیمار می‌تواند اندازه دلخواه خود را تعیین کند. در حال حاضر پروتزهای پر شده با سالین به صورت نامحدود مورد استفاده قرار می‌گیرند. پروتزهای پر شده با ژل سیلیکونی نیز تنها برای زنانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که در مطالعات مورد تایید قرار گرفته اند. این فرایند تقریبا ساده است. همانند هر جراحی دیگری، ممکن است این فرآیند نیز خطرات و عوارض جانبی خود را به همراه داشته باشد. به همین خاطر باید انتظارات و نگرانی های خود را بشناسید. مزایا ، خطرات و گزینه‌های جایگزین را مرور کنید. به دنبال جراحی باشید که در این زمینه مدارک و تخصص های لازم را داشته باشد.
کاهش اندازه سینه:

جراحی کاهش اندازه سینه اغلب برای خانم‌هایی مورد استفاده قرار می گیرد که سینه‌های سنگین و بزرگ دارند و به همین خاطر احساس ناراحتی می‌کنند. این افراد ممکن است مواردی همچون درد در گردن، کمر و بی حسی یا ضعف را به خاطر افزایش اندازه سینه‌های خود تجربه نمایند. در طول این فرآیند، پوست اضافی ، چربی و بافت های موجود برداشته می‌شود. بعد از این جراحی ممکن است تغییراتی در حس سینه ایجاد شود و نیز فرد نتواند به کودک خود شیر دهد. بعد از این فرایند بیشتر خانم‌ها تسکین دردی را که به خاطر اندازه بزرگ سینه داشتند را گزارش می‌کنند.
بازسازی و اصلاح سینه:

این جراحی اغلب در زنانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که فرایند ماستکتومی برای درمان سرطان سینه در آن‌ها انجام شده است. این فرآیند سینه را اصلاح می‌کند و به آن شکل، ظاهر و حجم دلخواهی می‌بخشد. حس معمولی که در سینه طبیعی وجود دارد و عملکرد طبیعی سینه(به عنوان مثال شیر دادن) به حالت عادی خود بر نمی‌گردد. شکل، ظاهر و حجم سینه را می‌توان به کمک پروتز یا بافت‌های خود بیمار اصلاح کرد. اگر پروتز مورد استفاده قرار گیرد اندازه آن باید به خوبی تعیین شود تا بتواند با سینه مقابل هماهنگ گردد.

اگر ممکن بود پروتز زیر عضلات سینه قرار می‌گیرد. سینه را می‌توان با کمک بافت‌های خود بیمار نیز اصلاح کرد. در چنین شرایطی، بخشی از دیوار ناحیه شکمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. سایر بافت‌هایی که در این فرایند استفاده می شود در برگیرنده عضلات و پوست پشت یا چربی و عضلات باسن است. افرادی که ماستکتومی انجام داده اند می‌توانند هر زمانی که برایشان مقدور بود این جراحی را برای بازسازی سینه انجام دهند. این فرآیند هیچ اثر شناخته شده ای بر روی عود سرطان ندارد و به نظر می رسد برای نجات جان افراد از سرطان نیز مورد استفاده قرار نمی گیرد. با اینحال بهتر است قبل از انجام هر کاری با پزشک خود مشورت کنید.

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
جراحی زیبایی سینه

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس