مدیریت اخبار  

انواع برش در پروتز سینه

0 نظرات
2112
۳۰-دی-۱۳۹۶

 انواع برش در پروتز سینه

پروتز یکی از روش‌های متداول برای بزرگ و برجسته‌ کردن سینه در زنان محسوب می‌شود . این روش به زنان کمک می‌کند تا علاوه بر ارتقاء اعتماد بنفس از زیبایی‌های زنان لذت ببرند. اما برخی افراد به دلیل عدم آگاهی از نوع برش‌های انجام شده طی جراحی نسبت به انجام آن تردید دارند.

پزشکان برای قرار دادن پروتز در بافت سینه از برش‌های مختلفی استفاده می‌کنند در واقع پزشک بر اساس میزان مورد نیاز برای کارگذاری پروتز، جنس پروتز، نوع بافت پستان و ... روشی را انتخاب می‌کند که کم‌ترین اسکار ممکن را برجای بگذارد. اما به طور کلی پزشکان برش‌ها را روی چین‌های طبیعی پوست باید ایجاد کنند تا باقی ماندن جای زخم به حداقل برسد.

اگر جنس پروتز از نوع سالینی باشد پزشک باید حدود 3 الی 4 سانتی‌متر روی چین‌های طبیعی پستان شکاف ایجاد کند،اما این در حالی است که اگر پروتز انتخابی از نوع سیلیکونی باشد پزشک باید 4 الی 5 سانتی‌متر برش ایجاد کند تا جایگذاری پروتز به خوبی انجام شود.

انواع برش‌ها برای کارگذاری پروتز

-برش در هاله اطراف نوک پستان

-برش زیر بغل

-برش در ناحیه زیر سینه‌ها

-برش دور ناف

چگونگی انجان کارگذاری

-برش دور هاله سینه برای زنانی انتخاب می‌شود که علاوه بر حجیم‌سازی سینه تمایل دارند افتادگی سینه نیز طی جراحی برای آنها برطرف شود. در واقع افرادی که علاوه بر پروتز تمایل به لیفت سینه دارند گزینه مناسبی برای برش هاله دور سینه هستند.

-برش زیر بغل صرفا برای افرادی که خود تقاضا داشته باشند مورد استفاده قرار می‌گیرد، زیرا در این روش به دلیل فاصله زیر بغل تا سینه ممکن است پروتز بالاتر از محل مورد نظر قرار بگیرد.

-برش زیر سینه نیز یکی از رایج‌ترین نوع برش است، زیرا پزشکان به راحتی به تمام نواحی دسترسی پیدا می‌کنند و این نوع برش بسیار راحت است.

-برش دور ناف جزو برش‌های موارد نادر است و عمدتا برای کارگذاری پروتز‌های سالینی انتخاب می‌شود، اما به دلیل اینکه استفاده از این  پروتز امروزه منسوخ شده است این نوع برش نیز کم‌تر انجام می‌شود.

 

#پروتز سینه  #برجسته‌سازی سینه   #حجیم‌سازی سینه  #لیفت سینه  #برش سینه در پروتز   

 v

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
انواع برش در پروتز سینه

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس