مدیریت اخبار  

افزایش جذابیت مردانه با زاویه‌دار کردن فک

0 نظرات
1729
۱۲-اسفند-۱۳۹۶

 

افزایش جذابیت مردانه با زاویه‌دار کردن فک

صورت زاویه‌دار یا بیضی شکل یکی از ویژگی‌های زیبایی مردانه است، زیرا زمانی‌که صورت کشیده و زاویه‌دار باشد چهره فرد باریک‌تر، جوان‌تر و ... به چشم می‌خورد به گونه‌ای که حتی برخی از هنرپیشه‌های خارجی  نسبت به تغییر زوایای صورت خود اقدام کرده‌اند.

زاویه‌دار کردن فک جزو اعمال جراحی زیبایی است که به روش‌های مختلف از جمله کاشت پروتز، ساکشن چربی، تراش استخوان‌ها و ... انجام می‌شود. این نوع جراحی باعث افزایش زوایای فک و برجسته‌تر شدن آن می‌شود به همین دلیل صورت کشیده‌‌تر و بیضی‌ شکل دیده می‌شود.

این نوع جراحی نیز همانند سایر روش‌های جراحی ممکن است خطراتی برای فرد به همراه داشته باشد اما انجام آن توسط افراد مختصص می‌تواند این عوارض را به حداقل برساند برای مثال کاشت پروتز ممکن است احتمال عفونت را به همراه داشته باشد اما اگر توسط پزشک متخصص و قبل از جراحی آزمایش‌های لازم انجام شود این احتمال به صورت چشم‌گیری کاهش می‌یابد.

برخی افراد به دنبال جراحی رینوپلاستی یا جراحی زیبایی زیبنی نیازمند زاویه‌دار کردن فک می‌شوند، زیرا پس از جراحی بینی چانه بزرگ و برجسته به چشم می‌خورد و برای دست یافتن به زیبایی باید چانه نیز مورد جراحی قرار بگیرد.

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
افزایش جذابیت مردانه با زاویه‌دار کردن فک

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس