مدیریت اخبار  

افزایش جذابیت با تزریق فیلر به چانه

0 نظرات
1658
۲۷-اردیبهشت-۱۳۹۷

افزایش جذابیت با تزریق فیلر به چانه 

یکی از نشانه‌های جذابیت داشتن فک‌ زوایه‌دار است به همین دلیل برخی افراد به خصوص افرادی که از عدم تقارن فک رنج می‌برند متقاضی تزریق فیلر برای زاویه‌دار کردن فکر می‌شوند.

تزریق فیلر یک روش موقت برای اصلاح فرم چانه است که هیچ عارضه‌ای برای بیماران ندارد و طی یک جراحی سرپایی انجام می‌شود. برای انجام این روش پزشک ابتدا محل تزریق را بی‌حس می‌کنند و سپس تزریق را انجام می‌دهد. تزریق فیلر مدت زمان کوتاهی نیاز دارد اما باید در نواحی مختلف و با وقت تزریق شود تا نتیجه مورد نظر را به همراه داشته باشد.

تزریق فیلردر قسمت پاینی صورت و ناحیه فک انجام می‌شود عمدتا بیماران پس از تزریق می‌توانند به فعالیت‌های خود ادامه دهند اما در برخی افراد ممکن است پس از تزریق التهاب، تورم و کبودی اذیت کننده‌ای ایجاد شود که این مساله جای نگرانی ندارد به مرور زمان بهبود می‌یابد.

به بیماران توصیه می‌شود پس از تزریق فیلر به مدت یک هفته از انجام کارها و فعالیت‌های سنگین خودداری کنند، از نوشیدن الکل اجتناب کنند، ترجیحا مواد آرایشی را مورد استفاده قرار ندهند و از رفتن به سونا و استخر خودداری کنند.

بیماران باید به خاطر داشته باشند اگر به داروی بی‌حسی حساسیت دارند حتما این مساله را در جلسه مشاوره با پزشک خود در میان بگذارند تا در صورت نیاز بیمار تحت بیهوشی قرار بگیرد.

تزریق فیلر در ناحیه فک هیچ گونه محدودیتی ندارد و برای متقاضیان در تمام رده‌های سنی انجام می‌شود. هم‌چنین این روش مغایرتی با بارداری و شیردهی ندارد و افراد در این دوران نیز می‌توانند برای اصلاح حالت فک اقدام کنند.

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
افزایش جذابیت با تزریق فیلر به چانه

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس