مدیریت اخبار  

احیای جوانی با کاشت طبیعی ابرو

0 نظرات
2219
۱۴-فروردین-۱۳۹۷

 

احیای جوانی با کاشت طبیعی ابرو

کاشت ابرو یک روش دائمی برای اصلاح کم‌پُشتی و حالت ابرو است. این روش بدون هیچ گونه محدودیتی برای افراد متقاضی انجام می‌شود.

پیوند ابرو در چه مواردی قابل انجام می‌باشد

-قسمتی از ابرو به‌طور کامل ریزش کرده و به‌مدت ١ سال رویش مجدد نداشته است

-خط شکستگی در ابرو وجود داشته باشد

-موهای ابرو کاملا کم‌پشت باشد

عوارض جانبی کاشت ابرو

کاشت و پیوند ابروها تا حد زیادی شبیه کاشت موی سر می باشد پس طبیعتا پس از کاشت ابرو اندکی تورم و کبودی دور چشم رخ دهد که با کمپرس گرم و گذشت چند روز به سرعت مرتفع می‌شود.

رویش مو در محل برداشت موهای اهدایی

جراح هر تار مو را در موقع برداشت به گونه ای انتخاب می کند که در تراکم موها و شکل آن در ناحیه اهدا کننده تفاوتی ایجاد نشود .

ریزش موهای کاشت شده

موهای کاشته شده مانند موهای طبیعی خود شخص ریزش دارند اما پس از مدتی مجددا موها رشد می‌کنند و اشخاص نباید در این خصوص نگران باشند.

میزان موفقیت کاشت ابرو

در 90 درصد موارد جراحی با موفقیت انجام می‌شود و فقط در 10 درصد از موارد مدتی پس از عمل، تا حدودی نیاز به اصلاح وجود دارد.

نگه‌داری از ابروهای جدید

از آنجایی که فولیکول‌های مورد نیاز از سر شخص گرفته می‌شود، نیاز است تا هر چند هفته یکبار آنها را کوتاه کنید. همینطور باید توجه داشت که حدود ۱۵ درصد کاشت‌های مو ممکن است در جهت‌های نامطلوب رشد کنند، بنابراین ممکن است نیاز داشته باشید تا آن دسته از موها را برچینید.

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
احیای جوانی با کاشت طبیعی ابرو

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس