مدیریت اخبار  

ابتلا به کدام بیماری‌ها مانع کاشت ابرو نمی‌شود؟

0 نظرات
1831
۱۱-مهر-۱۳۹۷

ابتلا به کدام بیماری‌ها مانع کاشت ابرو نمی‌شود؟

کاشت ابرو بهترین گزینه برای رفع کم‌پشتی و بی‌حالتی ابرو است و افراد بسیاری حتی افرادی که از عارضه یا بیماری خاصی رنج می‌برند می‌توانند کاندید جراحی کاشت ابرو شوند. برای مثال بیمارانی دچار عدم رویش ابرو به‌صورت مادرزادی هستند و یا به دلیل سوختگی و حوادث بخشی از ابروهای خود را از دست داده‌اند می‌توانند کاندید کاشت ابرو شوند.

علاوه بر این زنان و مردانی که از بیماری‌های تیروئید یا ریزش موی سکه‌ای رنج می‌برند نیز برای بهبود ظاهر و جبران ابروهای از دست رفته می‌توانند کاشت ابرو انجام دهند و از ثمرات آن بهره‌مند شوند؛ زیرا کاشت ابرو هیچ عارضه‌ای برای آن‌ها در پی ندارد و موجب تشدید بیماری‌شان نیز نمی‌شود.

افرادی هم که به دلیل تیک‌های عصبی، وسواس فکری، عدم آرایش مناسب ابرو، تاتوهای غیرحرفه‌ای و ... بخشی یا همه موهای ابروی خود را از دست داده‌اند می‌توانند کاشت ابرو انجام دهند.

مهم‌ترین نکته در کاشت ابرو این است که فرد حتماً باید بالای 18 سال، سن داشته باشد و از کاشت ابرو، انتظار واقعی داشته باشد. علاوه بر این افرادی که بر اثر بیماری خاصی دچار ریزش ابرو شده‌اند ابتدا باید با مراجعه به پزشک متخصص بیماری خود را تحت کنترل نگه‌دارند و سپس نسبت به جراحی کاشت ابرو اقدام کنند.

افراد جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه «کاشت ابرو» می‌توانند با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایند.

شماره‌های تماس:

021-26761832

09217005356

09217005358

 

هم‌چنین شماعزیزان از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می‌توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید.

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
ابتلا به کدام بیماری‌ها مانع کاشت ابرو نمی‌شود؟

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس