مدیریت اخبار  

آیا پاک کردن تاتو در یک جلسه امکانپذیر است؟

0 نظرات
4252
۱۳-شهریور-۱۳۹۶

آیا پاک کردن تاتو در یک جلسه امکانپذیر است؟

بیش از 50 درصد زنانی که تاتو انجام می‌دهند پس از مدت کوتاهی از تاتوی خود به دلایل مختلفی از قبیل قرنیگی، عدم رضایت از نتیجه حاصل، نارضایتی از رنگ و ... از تاتوی خود پشیمان می‌شوند به همین دلیل تصمیم می‌گیرند که تاتوی خود را پاک کنند که برای تحقق این هدف راه‌های مختلفی از جمله رنگ‌های محو کننده، ساییدن پوست و ... به کار می‌گیرند.

بهترین راه برای محو تاتو

بهترین راه برای محو کردن استفاده از لیزر است. طی لیزر اشعه به رنگ‌های تاتو تابیده می‌شود و موجب قطعه قطعه شدن رنگ و پاک شدن آن می‌شود به گونه‌ای که حتی در مواردی اثری از جای تاتو روی صورت فرد باقی نمی‌ماند.

 آیا پاک کردن تاتو در یک جلسه امکانپذیر است

اگر در انجام تاتو از یک رنگ استفاده شده باشد پاک کردن آن در یک جلسه امکانپذیر است اما اگر از رنگ‌های ترکیبی و به خصوص روشن استفاده شده باشد پاک کردن آن نیاز به چند جلسه لیزر دارد.

آیا نوع پوست در نتیجه حاصل از لیزر موثر است

هر چه رنگ پوست روشن‌تر و رنگ استفاده شده برای تاتو تیره‌‌تر باشد لیزر تاثیری بهتری در پاک کردن تاتو دارد.

پاک کردن تاتو با لیزر و عارضه

استفاده از لیزر برای پاک کردن لیزر ممکن است عوارضی را به‌ةمراه داشته باشد برلی مثال ممکن است ناحیه‌ای که لیزر تابانده شده دچار تورم، التهاب و قرمزی شود که البته این عوارض با استفاده از کمپرس سرد بهبود می‌یابد.

مراقبت پس از لیزر

لیزر یک روش درمانی کم تهاجم است اما به افراد توصیه می‌شود پس از انجام آن از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کرد.

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
آیا پاک کردن تاتو در یک جلسه امکانپذیر است؟

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس