مدیریت اخبار  

آیا می دانید رابطه زناشویی بعد از کاشت مو بر موفقیت عمل تاثیر می گذارد؟

0 نظرات
1652
۱۴-اسفند-۱۳۹۷

آیا می دانید رابطه زناشویی بعد از کاشت مو بر موفقیت عمل تاثیر می گذارد؟

ممکن است برای شما داشتن رابطه عاطفی و جنسی خیلی مهم باشد، همانطور که می دانید یکی از دلایل استحکام زندگی زناشویی داشتن یک رابطه عاطفی و جنسی مناسب است و این موضوع که شاید بعد از کاشت مو نتوانید تا مدت‌ها با همسر خود رابطه عاشقانه داشته باشید، باعث شود که از کاشت مو طبیعی در قسمت طاس سر خود امتناع کنید.

حال این سوال پیش می‌آید که واقعا بعد از کاشت مو نباید هیچ گونه رابطه عاطفی و جنسی داشته باشیم؟ چقدر زمان نیاز است تا بتوانیم دوباره یک رابطه جنسی را با همسرمان آغاز کنیم؟ در گذشته اعمال جراحی کاشت مو تحت بیهوشی کامل و به روش‌های بسیار سخت انجام می‌شد و زخم‌های بسیاری نیز در ناحیه اهدا و پیوند ایجاد می‌شد به گونه‌ای که گاه بیماران با خطر ابتلا به عفونت، خونریزی، درد و تورم مواجه می‌شدند. به همین دلیل کاشت مو در گذشته دوران نقاهت بسیار طولانی داشت و بیماران مجبور بودند برای بهبود شرایط جسمی به مدت 6 الی 8 ماه رابطه جنسی نداشته باشند.

اما امروزه با توسعه علم و تکنولوژی جراحی کاشت مو تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌شود و بیماران پس از جراحی دچار زخم بسیار زیاد و عمیق نمی‌شوند به همین دلیل دوران نقاهت پس از کاشت به شدت کاهش یافته است، به گونه‌ای که بیمار یک هفته پس از جراحی می‌تواند به فعالیت‌های روزانه خود ادامه دهد. 

 

بیماران باید به خاطر داشته باشند پس از کاشت مو نباید طبق توصیه پزشک فعالیت‌های جسمانی سنگین که موجب افزایش تپش قلب و جریان خود می‌شود، انجام دهند؛ زیرا افزایش ضربان قلب باعث افزایش جریان خون در رگ‌ها و در نهایت ریزش موهای کاشت شده می‌شود. رابطه جنسی نیز جزو فعالیت‌های جسمانی سنگین محسوب می‌شود بنابراین به بیماران توصیه می‌شود 30 الی 40 روز پس از جراحی از داشتن رابطه جنسی خودداری کنند و حتما با مشورت پزشک وارد رابطه شوند.

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
آیا می دانید رابطه زناشویی بعد از کاشت مو بر موفقیت عمل تاثیر می گذارد؟

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس