مدیریت اخبار  

«یک روش بی خطر و در عین حال مؤثر در جوانسازی پوست»

0 نظرات
1337
۰۶-اسفند-۱۳۹۷

«یک روش بی خطر و در عین حال مؤثر در جوانسازی پوست»

FRF (رادیوفرکوئنسی فراکشنال)

RF فراکشنال روشی بی خطر، نوین و غیرتهاجمی است که اساس آن استفاده از انرژی رادیوفرکوئنسی (بدون لیزر) در پوست است. در این روش با استفاده از سوزنهای بسیار ظریف، ریز و بهداشتی که متخص خود بیمار است و در سر دستگاه تعبیه می گردد انرژی به لایه های عمقی پوست منتقل شده و با ایجاد گرما در این لایه ها و تولید فاکتورهای رشد باعث تولید الیاف کلاژن و الاستین جدید می گردد و به این طریق بهبود چین و چروک و افزایش قوام (بهبود شلی) و بهبود منافذ باز پوست را موجب می گردد.

این روش نظر به اینکه ناراحتی برای بیمار ایجاد نمی کند از طرف بیماران بسیار قابل تحمل و پذیرش است. افرادیکه به دلایل شخصی و شغلی تمایلی به روشهای تهاجمی جوانسازی پوست همچون لیزر را ندارند بهترین کاندید برای انجام این روش هستند.

گاه برای درد مختصری که ممکن ایجاد شود. 30 دقیقه قبل از انجام کار از ژل بی حسی موضعی (گزیلوکاتین P) استفاده می شود.

این روش علاوه بر اینکه خواص میکرویندلینگ معمولی را دارد با توجه به اینکه از انرژی رادیوفرکوئنسی نیز در آن استفاده می گردد اثرات بیشتری را برای بیماران به ارمغان می آورد.

از این روش در بهبود چین و چروک، افزایش قوام و سفتی پوست (برای رفع شلی پوست صورت و گردن)، اسکار آکنه (جای جوش)، آکنه روزاسه و تلانژکتازی (عروق باز پوست)، منافذ باز پوست، پیگمانتاسیون (رنگدانه سازی پوست) و در مجموع برای جوانسازی پوست استفاده می شود.

اثر بهبودی در این روش معمولاً از حدود 2 – 1 ماه بعد از انجام آن قابل مشاهده بوده و این اثرات مفید تا حتی بعد از 2 سال از انجام آن ادامه دارد.

تعداد جلسات درمان بسته به تشخیص پزشک معالج حدود 6 – 4 جلسه بوده و فواصل جلسات نیز معمولاً حدود یک ماه است.

برخلاف لیزرهای مورد استفاده در جوانسازی که ممکن است تا مدتی زخم و قرمزی و پوسته ریزی شدید اتفاق بیافتد و احتیاج به مراقبت های شدید باشد در این روش هیچگونه عواقب و عوارض جانبی مهمی اتفاق نمی افتد. مدت زمان انجام این روش حدود 40 – 30 دقیقه است.

نظر به اینکه اثر این روش تولید گرما در لایه های زیرین پوست است در سطح پوست مشکل خاصی ایجاد نمی کند و ممکن است فقط به طور موقت قرمزی و تورم جزئی و گاهی پوسته ریزی مختصری برای چند روز ایجاد شود که معمولاً به سرعت و ظرف چند روز خود به خود برطرف می گردد. احیاناً بعضی از بیماران ممکن است برای سوزش مختصری که بعد از انجام کار احساس نمایند ترجیح دهند از کمپرس خنک موقتاً استفاده نمایند.

توصیه می گردد تا بهبود قرمزی و تورم مختصری که ذکر گردید (برای چند روز) بیماران از کرمهای ترمیم کننده استفاده نموده و از قرار گرفتن در معرض آفتاب شدید پرهیز نمایند.

ضمناً از بیماران درخواست می گردد در صورت داشتن سابقه تبخال، سابقة هرگونه بیماری زمینه ای پوستی و یا بیماری دیگری به پزشک معالج خود اطلاع دهند. ضمناً در صورت داشتن سابقة آلرژی به فلز نیکل (حساسیت به زیورآلات یا ساعت فلزی) با توجه به اینکه در نوک سوزنهای RF از آن استفاده شده است به پزشک خود را مطلع نمایند.

 

در یک بررسی بعد از 2 جلسه درمان در بیش از 75% بیماران بهبود قابل ملاحظه بروز نموده و نتایج کاملاً رضایتبخش بوده است.

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
«یک روش بی خطر و در عین حال مؤثر در جوانسازی پوست»

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس