مدیریت اخبار  

7 روش جادویی رفع چین و چروک‌های اطراف چشم

0 نظرات
1970
۲۴-بهمن-۱۳۹۶

7 روش جادویی رفع چین و چروک‌های اطراف چشم

در بافت دور چشم با افزایش سن تغییراتی از جمله چروک‌های شعاعی کناره خارجی چشم، چروک‌های ریز زیرچشم، شل وآویزان شدن پوست اطراف چشم، گودرفتگی و تیرگی دور چشم ایجاد می‌شود که علاوه بر افزایش سن مسائلی مانند استعمال سیگار، مصرف مواد الکی، قرار گرفتن در معرض شدید آفتاب و ... نیز در بروز این مشکل تاثیر دارد.

روش‌های متعددی برای جوانسازی اطراف چشم وجود دارد که از جمله این روش‌ها می‌توان به پیلینگ شیمیایی، بوتاکس، تزریق  فیلر، چربی، لیزر، بلفاروپلاستی و لیفت ابرو اشاره کرد.

روش‌های جوانسازی اطراف چشم:

پیلینگ شیمیایی: به لایه‌برداری سطوح خارجی پوست به کمک مواد شیمیایی پلینیگ شیمیایی گفته می‌شود.  در این فرآیند با برداشتن یک لایه در سطح پوست لایه تازه تشکیل می‌شود و پوست جدید صورتی رنگ‌تر، صافت‌تر و سفت‌تر می‌شود.

بوتاکس: بوتاکس یک نوع سم به نام بوتولینوم است که تزریق آن در زیر پوست، سبب فلج شدن عضلات آن ناحیه و از بین رفتن چین و چروک صورت خواهد شد و ظاهری جوان‌تر را برای مدتی ایجاد خواهد کرد.

فیلر: فیلرها یا پرکننده‌ها موادی ژل مانند هستند که برای پر کردن شیارهای عمیق شده پوست، چروک‌ها، برجسته کردن لب‌ها و گونه‌ها، پر کردن اسکارها و لیفتینگ پوست به کار می‌روند. از آن جایی که فیلر‌ها می‌توانند باعث حجم دهی خوب و نتایج قابل رویت در همان جلسه شوند و نیز هزینه و سختی کمتری از انجام جراحی‌های زیبایی دارند، امروزه در جوانسازی پوست با استقبال بسیاری رو به رو شده است.

تزریق چربی: تزریق چربی شامل یک فرآیند سه مرحله‌ای شامل برداشتن چربی از یک نقطه بدن، تصفیه کردن چربی برداشته شده و در نهایت تزریق سلول‌های چربی به محل های مورد نظر (اطراف چشم) است.

گفتنی است، تزریق چربی بهترین روش برای رفع کبودی زیر چشم است.

لیزر: لیزر علاوه بر کمک به لایه برداری و اصلاح چین‌های سطحی پوست، به سفت کردن پوست و اصلاح کیفیت پوست کمک می‌کند. بهترین روش برای درمان چین و چروک دور چشم لیزر درمانی است. در این حالت می توان از لیزر فراکشنال یا لیزر کامل دی اکسید کربن برای دستیابی به بهترین نتایج درمانی استفاده کرد

بلفاروپلاستی: بلفاروپلاستی یکی از روش‌های منحصربه فرد رفع چین و چروک اطراف چشم است. افرادی که با روش‌های فوق درمان نشوند بهترین کاندید بلفاروپلاستی هستند. در بلفاروپلاستی نه تنها مقدار پوست اضافی درمان می‌شود بلکه افتادگی پلک، اشکالات محور چشم و قرنیه شدن و ... نیز اصلاح می‌شود.

لیفت ابرو: برخی افراد پس از بلفاروپلاستی برای اصلاح حالت ابرو و رفع افتادگی چشم نیازمند انجام لیفت ابرو هستند. در این روش ابرو و پوست اطراف چشم کشیده و از افتادگی آن جلوگیری می‌شود.

#پیلینگ شیمیایی  #لیزر   #تزریق چربی   #فیلر   #تزریق ژل   #بلفاروپلاستی    #افتادژی چشم   #گودی زیر چشم    #بوتاکس 

0.0
آخرین ویرایش: شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ۱۳:۳۰
اخبار مشابه:
7 روش جادویی رفع چین و چروک‌های اطراف چشم افتالژی چشم بلفاروپلاستی بوتاکس تزریق چربی تزریق ژل فیلر لیزر پیلینگ شیمیایی گودی زیر چشم

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس