مدیریت اخبار  

6 راه معجزه آسا برای درمان کبودی دور چشم

0 نظرات
3233
۱۸-آذر-۱۳۹۶

6 راه معجزه آسا برای درمان کبودی دور چشم

عوامل مختلفی از جمله آلرژی، خستگی، استرس، خواب ناکافی، استعمال سیگار و مواد دخانی، قرار گرفتن در معرض نور خورشید، کمبود ویتامین C وE، وراثت و ... از جمله مهم ترین عوامل بروز گودی و سیاهی دور چشم است.

بنابراین افراد می توانند با اجتناب از موارد فوق، اصلاح سبک زندگی و پیروی از یک رژیم غذایی سالم از بروز گودی و سیاهی دور چشم خودداری کنند.

امروزه با پیشرفت علم روش های متعددی از جمله تزریق ژل، تزریق چربی، لایه برداری با لیزر CO2، پیلینگ شیمیایی، RF و کربوکسی تراپی برای درمان کبودی و سیاهی چشم وجود دارد که نتایج این روش ها در افراد مختلف، متفاوت است بنابراین انتخاب روش صحیح و نتیجه بخش بر عهده پزشک است.

تزریق ژل

تزریق ژل یکی از متداول ترین روش درمان کبودی و سیاهی دور چشم است که اثری نتیجه بخش و موقت دارد. این روش دارای عارضه اندک است که بیماران به راحتی ریسک آن را می پذیرند زیرا عوارض تزریق ژل مانند تورم، کبودی و ... پس از مدت کوتاهی بهبود می یابد.

تزریق چربی

 

در این روش چربی مورد نیاز از خود فرد دریافت می شود بنابراین عوارض این روش کم تر از تزریق ژل است. تزریق چربی صرفا برای افرادی که دچار چربی تجمع یافته هستند، کاربرد دارد.

 

لایه برداری با لیزر CO2

 

این روش موجب سفت شدن پوست و تولید کلاژن می شود. در این روش به دلیل کلاژنسازی مجدد پوست نتایج حاصل ماندگارتر خواهد شد. در واقع اگر پس از لیزر مراقبت های پوستی را با دقت انجام دهند کبودی و سیاهی زیر چشم بهبود می یابد.

 

پیلینگ شیمیایی

 

انجام این روش در افرادی توصیه می شود که گودی و سیاهی دور چشم آنها بسیار محدود و ضعیف باشد زیرا این روش در درما گودی و سیاهی های عمیق دور چشم تاثیر ندارد و گاه می تواند عوارضی را نیز به همراه داشته باشد.

آر اف

در این روش پوست به آرامی توسط جریانی از امواج رادیویی گرم می شود و این امر کلاژنسازی پوست را تشدید می کند.

کربوکسی تراپی

در این روش گاز CO 2 به زیر چشم تزریق می شود که این امر موجب افزایش اکسیژن و خون رسانی می شود. افزایش گردش خون و اکسیژن موجب تقویت کلاژن سازی می شود در نتیجه کبودی و سیاهی دور چشم برطرف می شود.

افرادی متقاضی قبل از آغاز درمان باید در جلسه مشاوره شرکت کنند. زیرا در جلسه مشاوره پزشک با بررسی علت، شدت و ... بروز کبودی و سیاهی دور چشم روش مناسب و تعداد جلسات مورد نیاز را تعیین می کند.

#کبودی دور چشم  #سیاهی دور چشم  #گودی زیر چشم  #تزریق ژل  #تزریق چربی  #کربوکسی تراپی  #آر اف   #پیلینگ شیمیایی  #لایه برداری

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
6 راه معجزه آسا برای درمان کبودی دور چشم

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس