مدیریت اخبار  

4 روش برای داشتن لب‌های جذاب و برجسته

0 نظرات
1670
۲۵-بهمن-۱۳۹۶

4 روش برای داشتن لب‌های جذاب و برجسته

برخی افراد برای افزایش زیبایی و جذابیت تمایل به بزرگ  و برجسته‌سازی لب دارند. امروزه پروتز لب، تزریق ژل، چربی و جراحی  وی وای پلاستی از جمله روش‌هایی است که برای این کار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پروتز لب

پروتز  یک روش دائمی برای برجسته‌سازی لب است که طب آن ابتدا جراح برش‌های کوچکی روی لب ایجاد و از طریق <ت پروتز را درون لب قرار می‌دهد. در این تکنیک تبحر و تجربه پزشک بسیار دارای اهمیت است زیرا برش‌های باید روی چین‌ها و خطوط طبیعی لب ایجاد شود و پروتز در قسمت جلوی لب قرار داده شود. پروتز لب طی یک جراحی یک ساعته انجام می‌شود بنابراین فرد باید قبل از جراحی تحت معاینه دقیق پزشک قرار گیرد.

تزریق ژل

تزریق ژل یک روش موقت برای بزرگ و برجسته‌سازی لب است که عمدتا پزشکان این روش را به مراجعه کنندگان پیشنهاد می‌دهند زیرا تزریق در مدت کوتاه انجام می‌شود و از نظر اقتصادی نیز برای بیمار مقرون به صرفه است. ژل‌های متعددی برای برجسته‌سازی لب وارد کشور می‌شود که تمامی آنها سازگار با بدن نیستند به همین دلیل به افراد توصیه می‌شود برای تزریق ژل حتما به مراکز دارای مجوز و معتبر مراجعه کنند.

در تزریق ژل ابتدا پزشک محل تزریق را با داروهای موضعی بی‌حس و سپس ژل را تزریق می‌کند. میزات تزریق نیز بر اساس تشخیص پزشک و نیاز بیمار تعیین می‌شود.

تزریق چربی

این روش در افرادی که دارای چربی اضافی در بدن بوده و متقاضی نتیجه ماندگارتری نسبت به تزریق ژل، باشند کارآیی دارد. در این روش به دلیل اینکه چربی مورد نیاز از بدن خود فرد دریافت می‌شود احتمال پس زدن وجود ندارد. در عمل تزریق چربی به لب در ابتدا چربی ناحیه معینی از بدن بیمار، معمولا شکم یا ران، با لیپوساکشن تخلیه می‌شود و پس از غرلباگری با استفاده از سرنگ و سوزنی نوک پهن و کند داخل لب تزریق می‌شود.

وی وای پلاستی

این جراحی  از پشت لب یعنی از قسمت داخلی لب در داخل دهان به صورت” وی وای” پلاستی انجام می‌شود و سبب قلوه ای کردن لب می‌شود.

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
4 روش برای داشتن لب‌های جذاب و برجسته

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس