مدیریت اخبار  

4 روش برای جوانسازی سریع و رفع چین و چروک لب

0 نظرات
1737
۰۵-اسفند-۱۳۹۶

4 روش برای جوانسازی سریع و رفع چین و چروک لب

چین و چروک اطراف لب به دلایل مختلف مانند افزایش سن، استعمال سیگار، ژنتیک، پیری زودس رس، مصرف لوازم آرایشی و ... ایجاد می‌شود که علاوه بر ظاهری ناخوشایند موجب کاهش اعتماد به‌نفس افراد می‌شود. خوشبختانه  امروزه روش‌های بسیاری از جمله میکرودرم ابریژن، تزریق ژل، مزوتراپی و بوتاکس برای درمان این عارضه رایج شده است.

بوتاکس

تزریق بوتاکس جزو رایج‌ترین و شناخته‌شده ترین روش‌های رفع چین و چروک است. تزریق بوتاکس برای رفع چین و چروک اطراف لب در یک جلسه انجام می‌شود و نتایج آن بلافاصله پس از تزریق قابل مشاهده است. عوارض این روش بسیار اندک است که در مدت کوتاهی بهبود می‌یابد. افرادی که بوتاکس تزریق می‌کنند باید هر 6 ماه یکبار برای تمدید آن به کلینیک مراجعه نمایند.

ژل

تزریق ژل از جمله روش‌های رفع چین و چروک است. تزریق ژل به منظور پر کردن خطوط عمودی دور لب و دستیابی به یک ظاهر خوشایند برای لب‌ها مورد استفاده قرار داد. نتایج حاصل از این روش نیز بلافاصله پس از تزریق قابل مشاهده است.

مزوتراپی

در این روش 14 ویتامین، 24 اسید آمینه و دو ضذ اکسید در زیر پوست تزریق می‌شود که نتایج آن موجب شادابی پوست و تقویت کلاژن‌سازی می‌شود. این روش کاملا بدون درد بوده و عوارض جانبی آن اندک است.

میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن یک روش لایه‌برداری است که علاوه بر جوانسازی موجب روشن شدن پوست می‌شود. در این روش از یک دسته‌ی الماس بدون کریستال استفاده می‌شود که به آرامی لایه‌های خارجی پوست را با تراشه‌های الماس طبیعی بر می‌دارد، در حالی که همزمان سلول‌های پوست مرده را به روشی استریل و کنترل شده می‌مکد. حذف این لایه بیرونی از سلول‌های مرده پوست در اطراف لب، باعث ایجاد بافت نرم‌تر و افزایش رشد سلول‌های سالم جدید پوست می‌شود 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
4 روش برای جوانسازی سریع و رفع چین و چروک لب

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس