مدیریت اخبار  

3 روش تزریقی برای زاویه‌دار کردن فک

0 نظرات
1815
۱۸-فروردین-۱۳۹۷

 

تزریق بوتاکس

در این روش پزشک از بوتاکس برای کاهش اندازه عضلات بزرگ فک استفاده می‌کند. با تزریق این دارو به عضلات در چندین ناحیه، ساختار بزرگ چانه به‌طور موقت کوچک می‌شود. این روش سریع و بدون درد بوده و نیازی به بیهوشی یا دوره بهبودی ندارد به گونه‌ای که فرد بلافاصله پس از تزریق می‌تواند به فعالیت‌ةای روزمره خود ادامه داد.

گفتنی است؛ نتایج حاصل از تزریق بوتاکس 3 تا 7 ماه دوام داشته دارد.

تزریق فیلر

تزریق فیلر در قسمت پایینی صورت و گردن منجر به ایجاد خط فک جذاب‌تر می‌شود. تزریق فیلر نیازی به انجام بیهوشی ندارد و پزشک قبل از تزریق در محل مورد نظر از کرم‌های بی‌حسی استفاده می‌کند زیرا تزریق چند دقیقه بیشتر به طول نمی‌انجامد. پس از تزریق فیلر نیز فرد می‌تواند به فعالیت‌های روزانه خود ادامه دهد زیرا نه تنها عارضه‌ای فرد را تهدید نمی‌:ند بلکه نتایج حالص از تزریق بلافاصله نمایان می‌شود.

تزریق چربی

در این روش پزشک چربی مورد نیاز را از بخش‌های دیگر بدن برداشت می‌کند و در ناحیه مورد نظر تزریق می‌کند. تزریق چربی و سلول‌های بنیادی به‌صورت سرپایی تحت آرام‌بخش داخل وریدی و بدون بیهوشی عمومی انجام می‌گیرد. ممکن است نواحی تحت درمان به مدت چند هفته پس از عمل متورم و نتایج نهایی نیز با گذشت چند هفته قابل می‌شود

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
3 روش تزریقی برای زاویه‌دار کردن فک

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس