مدیریت اخبار  

11 نکته ضروری که باید قبل از کاشت مو بدانیم

0 نظرات
1032
۲۴-مهر-۱۳۹۷

11 نکته ضروری که باید قبل از کاشت مو بدانیم

کاشت مو روشی برای جبران کم پشتی و طاسی سر است اما افرادی می توانند از نتایج این جراحی بهره مند شوند که علاوه بر مراجعه به پزشک متخصص قبل از جراحی اطلاعات خود را در خصوص جراحی تکمیل کنند. در این متن به تعدادی از سوالات متقاضیان پاسخ داده شده است.

-آیا کاشت مو موجب ریزش موهای پیوند شده و یا سابق می‌شود؟

پس از کاشت ساقه موهای پیوندی به طور طبیعی ریزش می یابد ولی هیچ آسیبی به ریشه مو وارد نمی شود. موهای ریزش یافته پس از مدتی مجدد رویش می یابد. اما به طور کلی اگر افراد رژیم غذایی خود را رعایت کنند و از موهای خود، به خوبی مراقبت نمایند دچار ریزش مو یا طاسی نمی شوند.

-زخم های ناشی از جراحی چه مدت بهبود می یابد؟

این امر به نوع پوست افراد بستگی دارد اما به صورت میانگین بهبود زخم های ناشی از جراحی 14 تا 30 روز به طول می انجامد. پس از این مدت هیچ اثری از آن باقی نمی ماند.

-آیا پس از کاشت مو بیمار احساس درد خواهد داشت؟

معمولا کاشت مو به صورت بی‌حسی موضعی انجام می‌شود و بیمار در جریان کاشت هیچ دردی را احساس نمی کند. بعد از کاشت نیز پزشک متخصص برای کم کردن درد بیمار مُسکن تجویز می کند.

-آیا باید تمام موهای سر را در کاشت مو تراشید؟

بهتر است برای جلوگیری از بروز عفونت و سهولت در کاشت، قسمت‌های که باید کاشت مو صورت بگیرد، کاملا تراشیده شود.

-کدام روش برای کاشت مو مناسب است؟

نوع روش جراحی پس از انجام آزمایش‌های اولیه در جلسه مشاوره توسط پزشک تعیین می شود. کاشت مو روش های مختلفی دارد که پزشک بر اساس نیاز بیمار، درخواست بیمار، بررسی بیماری های زمینه ای، علت ریزش مو و .... یک روش را انتخاب می کند.

-کاشت مو در چند جلسه انجام می شود و در هر جلسه چند تار مو کاشت می شود؟

معمولا کاشت مو در یک جلسه انجام می شود اما برخی افراد به دلیل شدت طاسی نیاز به دو جلسه کاشت مو خواهند داشت. به صورت متوسط در هر جلسه بین 2 تا 4 هزار تار مو کاشت می شود.

-آیا با کاشت مو به موهای دیگر آسیب وارد می شود ؟

بله، اگر پزشک شما اطلاعات کافی از کاشت مو و شرایط بدنی شما نداشته باشد ممکن است به موهای دیگر آسیب وارد شود ولی با انتخاب یک پزشک با تجربه می توان از این عارضه پیشگیری کرد.

-محل کاشت تا چه مدت باید پانسمان شود؟

معمولا مدت پانسمان را پزشک با توجه به شرایط کاشت مو و شرایط بدنی فرد تعیین می  کند اما در روش های جدید نیاز به پانسمان نیست.

- آیا پس از کاشت مو نیاز به استراحت در منزل وجود دارد؟

با پیشرفت علم و رواج روش های نوین دیگر نیازی نیست بیمار تمام مدت را در منزل استراحت کند .فقط روز اول بعد از پیوند مو بهتر است بیمار در منزل استراحت کند .

-برخی معتقدند که تا خوب شدن پوست سر نباید فرد استحمام کند ایا این موضوع صحت دارد؟

خیر، بیمار می تواند یک روز پس از جراحی استحمام کند و هیچ مشکلی برای فرد پیش نخواهد آمد. اما بیماران باید به خاطر داشته باشند باید از شامپوهای کودک و یا از شامپوهای تجویزشده توسط پزشک استفاده کنند .

-آیا در آرایشگاه ها نیز هم می توان ترمیم مو را انجام دهیم ؟

خیر، کاشت مو یک عمل جراحی تخصصی بوده و باید زیر نظر پزشک متخصص  و در مکان استریل انجام شود.

افراد جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه «پیکرتراشی» می‌توانند با شماره های زیر تماس حاصل

فرمایند.

شماره های تماس :

021-26761832

09217005356

09217005358

هم چنین شماعزیزان از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه

کسب کنید.

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
11 نکته ضروری که باید قبل از کاشت مو بدانیم

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس