مدیریت اخبار  

کاشت ریش با استفاده از روش FUE

0 نظرات
2203
۲۸-بهمن-۱۳۹۶

 کاشت ریش با استفاده از روش FUE

این روش برای ترمیم تراکم موهای ریش به کار می‌رود. برای این روش جراح موهای پیوندی را از بخش‌های مختلف ریش یا پشت سر برداشت می‌کند و در مواردی که فرد دچار کاهش تراکم ریش و طاسی سر باشد موهای پیوندی از سایر قسمت‌های بدن برداشت می‌شود. زمان کاشت ریش به روش FUE در افراد مختلف، متغییر است  و حدود 3 تا 9 ساعت به طول می‌انجامد.

پس از کاشت، موهای پیوندی و اطراف به صورت طبیعی رویش پیدا می‌کند و ظاهر فرد کاملا طبیعی جلوه می‌کند.

از مزایای کاشت ریش به روش FUE  می‌توان به کم تهاجمی، مقرون به صرفه بودن، عدم احساس درد، انجام با بی‌حسی موضعی و سرپایی ان اشاره کرد. به طور کلی کاشت ریزش و افزایش تراکم آن موجب افزایش جذابیت‌های مردانه می‌شود به همین دلیل به افرادی که از کاهش تراکم، سوختگی روی صورت، لکه‌های پوستی و ... رنج می‌برند توصیه می‌شود کاشت ریش انجام دهند.

نتایج درمان

نتایج کاشت ریش با استفاده از روش FUE دائمی است. نتایج حاصل بلافاصله پس از کاشت قابل مشاهده است اما افراد برای بهره‌مندی کامل باید چند ماه تامل نمایند تا موهای ریش یک‌دست و منظم شود.

مراقبت‌های پس از جراحی

مردان پس از جراحی نیاز به استراحت مظلق ندارند بنابراین می‌توانند به فعالیت‌های روزانه خود ادامه دهند. اما به آنها توصیه می‌شود محل‌های کاشت و جراحی را تمیز نگه‌دارند و از دستکاری موهای پیوندی اجتناب کنند.

عوارض احتمالی

برخلاف بسیاری دیگر از انواع جراحی، روش کاشت ریش و سبیل به روش استخراج واحد فولیکولی با هیچ‌گونه ریسک عمده‌ای همراه نیست.

0.0
آخرین ویرایش: شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ۱۲:۳۷
اخبار مشابه:
کاشت ریش با استفاده از روش FUE کاشت مو

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس