مدیریت اخبار  

لیفت با نخ ؟

0 نظرات
2262
۱۵-شهریور-۱۳۹۶

 لیفت با نخ ؟

نخ‌های استفاده شده در لیفت موجب بروز حساسیت می‌شود؟

خیر، این نخ‌ها از جنس پلی پروپیلن یا پلی دی اکسان هستند که زیر پوست قرار می‌گیرند و سپس جذب می‌شوند در واقع به عنوان یک جسم خارجی زیر پوست باقی نمی‌ماند.

آیا لیفت با نخ دارای عوارض جانبی است؟

لیفت ممکن است موجب عوارضی مانند پاره شدن نخ، التهاب، عدم قرنیگی و ... را به همراه داشته باشد که انتخاب پزشک متبحر و مراجعه به کلینیک دارای مجوز احتمال بروز این عوارض را کاهش می‌دهد.

لیفت در چه نقاطی از بدن قابل استفاده است؟

به کمک نخ لیفت می‌توان افتادگی ابروها، گونه، پوست گردن و عدم قرنیگی برخی اعضای صورت را جبران کرد.

این جراحی چه مدت به طول می‌انجامد؟

انجام این جراحی بر اساس محل استفاده، شرایط فرد مراجعه کننده، سن و ... زمان‌های متفاوتی را می‌طلبد اما به صورت متوسط یک الی 2 ساعت به طول می‌انجامد.

بهبودی پس از لیفت چه مدت است؟

معمولا بیماران پس از 3 روز می‌توانند فعالیت‌های طبیعی خود را ادامه دهند اما تا 10 روز رعایت مراقبت‌های توصیه شده توسط پزشک لازم و ضروری است.

مزایای استفاده از لیفتینگ چیست؟

استفاده از نح موجب ایجاد زخم و جای زخم نمی‌‌شود، محل ترمیم شده برای سایر افراد قابل تشخیص نیست،‌ امکان تکرار آن وجود دارد و این مساله عارضه‌ای را برای فرد ایجاد نمی‌کند.

آیا در انجام لیفت با نخ ممنوعیتی وجود دارد؟

انجام لیفت با نخ در زنان باردار، دوران شیردهی، افرادی که دارای زخم باز هستند یا دچار بیماری‌های انعقادی هستند ممنوع است.

 

#لیفت  #لیفت با نخ  #لیفتینگ  # بیماری‌های انعقادی  

 

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
لیفت با نخ ؟

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس