تخلیه ژل پاژ در چه افرادی ضروری است

۲۶-شهریور-۱۳۹۶

تخلیه ژل پاژ در چه افرادی ضروری است؟

ژل پاژ یکی از غیراستاندارترین ژل‌هایی بود که حدود یک دهه قبل برای برجسته‌سازی گونه، لب، چانه و غیره مورد استفاده قرار می‌گرفت اما امروزه عوارض فراوانی ناشی از جمله بروز عفونت، آپسه و جا‌به‌جایی ژلدر خصوص این ژل‌ها گزارش شده است به همین به افرادی که ژل پاژ تزریق کرده‌اند توصیه می‌شود به محض بروز التهاب، درد، خارش و یا هر گونه تغییر در ناحیه تزریق برای تخلیه ژل به متخصص مراجعه کنند.

تخلیه ژل پاژ در چه افرادی الزامی است

متخصصان کلینیک سعادت آباد به افرادی توصیه می‌کنند اگر پس از تزریق ژل پاژ تاکنون دچار عوارض فوق نشده‌اند نسبت به تخلیه آن اقدام نکنند و از هر گونه دستکاری محل تزریق جدا خودداری کنند.

آیا باقی ماندن ژل خطرناک است

افرادی که ژل پاژ تزریق کرده‌اند همواره در خطر ابتلا به عفونت قرار دارند که این خطر پس از تخلیه ژل نیز کاهش نمی‌یابد و صرفا با تخلیه می‌توان از جا‌به‌جایی ژل و سایر عوارض احتمالی پیشگیری کرد.

خطرات روش‌های مدرن

امروزه برای برجسته‌سازی اندام و اعضای صورت از موارد مورد تایید FDA استفاده می‌شود و هیچ گونه عوارضی برای افراد به همراه نخواهد داشت و علاوه بر آن امروزه با بهبود و تقویت تکنیک‌ها، جراحی‌ها به صورت کم‌تهاجمی انجام می‌شود.

آخرین ویرایش: -/-
تخلیه ژل پاژ در چه افرادی ضروری است

درباره کلینیک سعادت آباد

کلینیک سعادت آباد فعالیت خود را از سال 1383 به عنوان مرکز جراحی محدود آغاز کرد. در سال 1388 مدیران این مجموعه بر آن شدند تا با مبنا قرار دادن استانداردهای جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورندکه یکی از کاملترین و مجهزترین مراکز پزشکی ایران و خاورمیانه باشد. برای رسیدن به این منظور مدیریت و کارشناسان این مجموعه بررسی دقیقی بر نحوه خدمات رسانی مراکز درمانی داخلی و خارجی انجام دادند. در نهایت پس از تحقیق و شناخت نقاط قوت و ضعف سیستم های درمانی مختلف، کلینیک سعادت آباد با روش های نوین علمی و با محوریت ارتقاء کیفیت درمان و بهره گیری از فن آوری ITفعالیت خود را آغاز کرد.