مدیریت اخبار  

یک بار برای همیشه به موهای زائد «نه» بگویید

0 نظرات
1573
۱۹-خرداد-۱۳۹۷

یک بار برای همیشه به موهای زائد «نه» بگویید

گاه از بین بردن موهای زائد زمان زیادی را لازم دارد اما افراد می‌توانند به کمک لیزر راحت، بی‌درد، بی‌خطر و بدون صرف زمان‌های طولاینی مدت از شر آن خلاص شوند. لیزراشعه‌های مستقیم است که بر روی فولیکول های مو اثر گذاشته و مو را از ریشه از بین می‌برد. اگر لیزر توسط متخصص انجام شود هیچ مشکلی برای پوست به وجود نخواهد آورد.

چه افرادی نمی‌توانند از لیزر استفاده کنند

با وجود اینکه بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد است اما برخی از افراد از جمله زنان باردار، افراد مبتلا به بیماری‌های پوستی، جوش‌های چرکی، بیماران عفونی و افرادی که از بیماری‌های خاص رنج می‌برند نمی‌توانند لیزر انجام دهند زیرا ممکن است اشعه لیزر آثار سوء بر بیماری‌ و ضوعیت آنها برجای بگذارد.

لیزر و بارداری

هرچند که هیچ مدرکی دال بر صدمه لیزر به جنین در چند سال اخیر گزارش نشده است، اما  توصیه می‌شود زنان باردار لیزر را به تعویق بیندازند و پس از اتمام دوران شیردهی آن را انجام دهند.

بهترین فصل برای لیزر

فصل‌هایی که اشعه آفتاب مستقیم نیست مانند بهار، پاییز و زمستان بهترین فصول برای انجام لیزر شناخته شده‌اند. افراد در تابستان نیز می‌توانند لیزر انجام دهند اما باید به خاطر داشته باشند پس از لیزر به هیچ عنوان در معرض نور خورشید قرار نگیرند و حتما از انجام سولار و برنزه کردن خودداری کنند.

استفاده از موبرها قبل از لیزر

افرادی که قصد انجام لیزر دارند نباید 14 روز قبل از آغاز دوره‌ها از اپیلاسیون و موبرها برای از بین بردن موهای زائد استفاده کنند زیرا انجام چنین اقداماتی موجب وارد شدن صدمه به فولیکول‌های مو می‌شود.  لیزر فولیکول‌ها را هدف قرار می‌دهد  و با تاثیر روی آن موجب توقف رشد موها می‌شود بنابراین حفظ سلامت فولیکول‌ها ضروری است.

مشاوره قبل از لیزر

پزشک  در مشاوره های اولیه نوع  پوست و موی شما را بر حسب رنگ و جنس مورد برسی قرار می‌دهد و بر اساس آن طول درمان و نگهداری‌های قبل، بعد و تعداد جلسات را برای داشتن پوست لطیف و آری از هرموی زائدی به شما توصیه می‌کند.

بازگشت مو پس از لیزر

لیزر، موهای زائد را به طور صد درصد از بین نمی‌برد. در برخی موارد ممکن است 10-15 درصد بازگشت مو وجود داشته باشد بنابراین بهتر است افراد قبل از شروع لیزر توسط متخصص بررسی و معاینه شوند. برای مثال پزشک بررسی می‌کند که علت رویش موهای زائد هورمونی است یا خیر که بر اساس علت ممکن است روش‌های درمانی غیر از لیزر را به افراد پیشنهاد دهد.

تعداد جلسات

تعداد جلسات بر اساس تراکم و جنس مو و بر اساس ویژگی‌های پوست افراد تعیین می‌شود اما به طور میانگین هر قیمت بدن نیاز به 4 الی 6 جلسه لیزر دارد و هر جلسه حدود 15 دقیقه به طول می‌انجامد.

مراقبتهای بعد از لیزر

بعد از لیزر به خاطر حساس شدن پوست بهتر است قسمت‌های از پوست که تحت لیزر قرار گرفته و در معرض نور خورشید قرار می‌گیرد را آغشته به کرم ضد آفتاب مناسب کنیم  تا از هرنوع سوختگی و لک های پوستی جلوگیری شود. بهتر است تا 1هفته بعد از درمان لیزر از مواد آرایشی و خوش بوکننده  بدن استفاده نشود  و حداقل 2روز از حمام آب گرم اجتناب شود.  

 

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
یک بار برای همیشه به موهای زائد «نه» بگویید

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس