مدیریت اخبار  

گونه‌گذاری بدون جراحی و بستری

0 نظرات
1991
۲۶-مرداد-۱۳۹۶

 گونه‌گذاری بدون جراحی و بستری

تزریق چربی در گونه علاوه بر افزایش حجم صورت و گونه موجب از بین رفتن لاغری صورت، کاهش برآمدگی استخوان گونه و ایجاد تقارن و توازن در صورت می‌شود.

عوارض جانبی تزریق چربی

تزریق چربی در گونه جزو کم عارضه‌ترین عمل‌های جراحی زیبایی است اما ممکن است عوارضی از جمله عدم تقارن و جذب چربی را در پی داشته باشد که در این صورت نیاز است فرد موردعمل جراحی ترمیمی قرار بگیرد.

 تعداد جلسات تزریق چربی

تعداد جلسات تزریق چربی در افراد مختلف بر اساس نیاز آنها متفاوت است اما حدود 1 الی 4 جلسه به طول می‌انجامد.

تزریق چربی

 تزریق چربی در گونه به دلیل اینکه بدون نیاز به تیغ و بخیه انجام می‌شود,تزریق چربی نیاز به بستری ندارد و فرد پس از انجام به خانه و محل کار بازمی گردد .

مدت زمان تزریق چربی

تزریق چربی حدودا یک ساعت به طول می‌انجامد اما در برخی موارد بر حسب نیاز فرد ممکن است این زمان کمی به طول بینجامد.

ماندگاری تزریق چربی

نتایج مطالعات نشان می‌دهد حدود 60 درصد میزان چربی تزریق شده پس از گذشت 15 الی 16 ماه کاشه می‌یابد و حدود32 درصد از چربی باقی می‌ماند که ماندگاری آن بسیار طولانی است.

تزریق  چربی بیش از حد

به افراد متقاضی گونه‌های برجسته توصیه می‌شود در خصوص نتیجه مورد نظر خود با پزشک مشورت کنند زیرا گاهی پزشک از نظر زیبایی شناسی به مقداری چربی تزریق می‌کند که چهره طبیعی باشد که شاید این امر مورد پسند فرد نباشد. اما به طور کلی تزریق چربی بیش از حد  به افراد توصیه نمی‌شود زیرا موجب ایجاد ظاهری غیرطبیعی در افراد می‌شود.

0.0
آخرین ویرایش: پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ۱۰:۴۹
اخبار مشابه:
گونه‌گذاری بدون جراحی و بستری

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس