مدیریت اخبار  

گودی زیر چشم را به آسانی درمان کنید

0 نظرات
2439
۲۲-آبان-۱۳۹۶

گودی زیر چشم را به آسانی درمان کنید

گودی زیر چشم یکی از شکایات شایع افراد است که موجب ایجاد ظهاری ناخوشایند و کاهش اعتماد به نفس در آنها می‌شود. گودی زیر چشم می‌تواند به علل مختلف از قبیل بیماری‌های غدد، ژنتیک، کاهش وزن و ... داشته باشد. در مواردی که گودی زیر چشم ناشی از بیماری خاصی نباشد با تزریق ژل یا چربی می‌توان آن را درمان کرد.

انتخاب تزریق ژل یا چربی بر اساس شرایط بیمار، میزان گودی، نیاز بیمار و ... بر عهده پزشک است. برای مثال اگر فردی دارای چربی اضافی در بدن نباشد و یا گودی به میزان بسیار اندک باشد صرفا باید تزریق ژل انجام شود در غیر اینصورت تزریق چربی بهترین گزینه برای رفع گودی زیر چشم است. گاهی گودی زیر چشم در برخی افراد به مقداری شدید است که پزشک ناچار است از روش ترکیبی (تزریق ژل و چربی) برای فرد استفاده کند.

تزریق ژل

طی تزریق ژل پزشک ابتدا در ناحیه تزریق از بی‌حس کننده موضعی استفاده می‌کند و سپس ژل پرکننده را با استفاده از کانول بسیار ظریف به پلک تحتانی تزریق می‌کند که این عمل حدود 15 الی 20 دقیق به طول می‌انجامد. فرد بلافاصله پس از تزریق از نتایج حاصل از تزریق بهره‌مند می‌شود. نتایج حاصل از تزریق برای ماه‌ها (12 تا 20 ماه) ماندگار است و فرد پس از مدتی مجدد برای ترمیم باید به کلینیک مراجعه کند.

تزریق ژل هیچ عارضه‌ای ندارد، اما به افراد توصیه می‌شود پس از تزریق از دستکاری محل تزریق، استفاده از کمپرس آب گرم و قرار گرفتن در معرض حرارت (سونا) خودداری  و مطابق دستور پزشک عمل کنند.

تزریق چربی

در تزریق چربی پزشک از قسمتی از بدن فرد که دارای چربی تجمع یافته است استفاده می‌کند. به دلیل اینکه در این روش چربی از بدن خود فرد برداشت می‌شود تزریق آن با هیچ گونه عوارضی مواجه نیست و فرد به کمک تزریق چربی نیز بلافاصله می‌تواند از نتایج آن بهره‌مند شوند. نتایج حاصل از تزریق چربی ماند‌گار تر است تزریق ژل است زیرا بخشی از چربی تزریق شده به بدن جذب و برای همیشه ماندگار می‌شود.

به افراد توصیه می‌شود پس از تزریق ژل برای کاهش تورم احتمالی از کمپرس یخ در فواصل زمانی توصیه شده توسط پزشک استفاده کنند،  شب‌ها به روی صورت نخوابند، به مدت 2 روز پس از تزریق ترجیحا استحمام نکنند و به مدت 3 الی 4 روز از خم کردن سر خودداری کنند.

 

#گودی زیر چشم   #سیاهی زیر چشم   #تزریق ژل   #تزریق چربی    #جوانسازی صورت   #کلینیم زیبایی    #ژل پرکننده   #رفع چین و چروک

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
گودی زیر چشم را به آسانی درمان کنید

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس