مدیریت اخبار  

گشادی واژن در انتظار تمام خانم‌ها

0 نظرات
2054
۰۴-شهریور-۱۳۹۶

گشادی واژن در انتظار تمام خانم‌ها

 

تمام خانم‌ها حتی اگر تجربه مقاربت جنسی، بارداری و یا زایمان طبیعی را نداشته باشند دچار گشاد شدگی واژن می‌شوند که بهترین راه برای جوانسازی واژن «لیزر» است.

 

گشادی واژن در افراد مختلف، متفاوت است اما برای تمام افراد استفاده از لیزر کاربرد دارد و آنها می‌توانند پس از چند جلسه لیزردرمانی به نتیجه مطلوب خود دست پیدا کنند.

 

لیزر و بارداری

 

انجام لیزر واژن تاثیری در قدرت باروری افراد ندارد و زنان پس از آن می‌توانند صاحب فرزند شوند اما ممکن است به دلیل بارداری و نوع زایمان مجدد واژن دچار شل شدگی و گشادی شود.

 

ماندگاری لیزر

 

اصولا نتایج حاصل از لیزر به مدت 2 سال برای زنان ماندگار است اما پس از این مدت فرد باید مجدد برای تکرار جلسات به پزشک مراجعه کند.

 

لیزر و زندگی اجتماعی

 

لیزر واژن منافاتی با زندگی اجتماعی افراد ندارد به‌گونه‌ای که فرد پس از لیزر می‌تواند به کار و زندگی روزمره خومد بپردازد.

 

کاربرد لیزر واژن

 

کاهش شلى و جوانسازى واژن، درمان آتروفى واژن پس از یائسگى ، کاهش تیرگى پوست ناحیه تناسلى، برطرف کردن درد هنگام نزدیکى، از بین بردن خشکى واژن، از بین بردن خارش و سوزش واژن و کوچک کردن لبه‌هاى داخلى از جمله فواید لیزر و جوانسازی واژن است.

 

لیزر و دوره نقاهت

 

به دلیل اینکه لیزر واژینال به صورت بی‌حسی موضعی و بدون درد انجام می‌شود فرد نیاز به بستری و مراقبت خاصی ندارد اما توصیه می‌شود برای مدتی از برقراری ارتباط جنسی خودداری کند.

 

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
گشادی واژن در انتظار تمام خانم‌ها

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس